Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: Problemen met 3.1.0 net gekocht!

Exclamation Problemen met 3.1.0 net gekocht!

Nou, ik kocht VBet 3.1.0 en toen op Vbet Main, ik kan geen toegang tot alles! Het vraagt me om mijn licentie in te voeren, maar er is geen knop om het formulier daarna te leggen ...

Mijn installatie ging vlot, zonder problemen, maar ik ben er geblokkeerd. Ik had in niet-geïnstalleerde versie 2 volledig voor (product en bestanden).

Wat moet ik doen vanaf daar? Ik zou het graag gebruiken nu sinds ik hem kocht!
    Laatst bewerkt door vBET; 05-11-09 in 06:08. Reden: Verkeerde BBCodes

En waarom kan ik de Franse vlag op mijn vorige post? Ik schreef mijn boodschap in het Engels, niet in het Frans! Ik snap het niet.

Mijn standaard geselecteerde taal hier op het forum is Engels, maar alle menu's zie ik zijn in het Frans! Hoe komt dat?

Edit: Ik schreef deze boodschap ook in het Engels, maar nu schoenen slechts in het Frans ?****** Wat is er aan de hand???
    Laatst bewerkt door Cybershaolin; 05-11-09 in 06:09. Reden: Bewerkt voor taalproblemen weer

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cybershaolin View Post
    En waarom kan ik de Franse vlag op mijn vorige post? Ik schreef mijn boodschap in het Engels, niet in het Frans! Ik snap het niet.

Mijn standaard geselecteerde taal hier op het forum is Engels, maar alle menu's zie ik zijn in het Frans! Hoe komt dat?
    Het is omdat je verteld mod dat het in het Frans Door lang BBCode handmatig of automatisch (door het instellen van standaard gebruiker taal).

Nou, ik kocht VBet 3.1.0 en toen op Vbet Main, ik kan geen toegang tot alles! Het vraagt me om mijn licentie in te voeren, maar er is geen knop om het formulier daarna te leggen ...

Mijn installatie ging vlot, zonder problemen, maar ik ben er geblokkeerd. Ik had in niet-geïnstalleerde versie 2 volledig voor (product en bestanden).

Wat moet ik doen vanaf daar? Ik zou het graag gebruiken nu sinds ik hem kocht!
    Het is niet normaal. Opties paneel wordt gegenereerd door vBulletin motor - Laad pagina. Als opnieuw gebeuren probeer opnieuw te importeren product-bestand.
    Ook voor zorgen dat je CURL geïnstalleerd op uw server (als 2.x was toen werkzaam is).

In elk problemen - vraag het maar aan en we helpen u graag verder

Nou, eigenlijk wilde ik om lokaal te testen voordat u het op mijn live-forum. Lokaal, zelfs als ik probeer de pagina te vernieuwen, de enige informatie die ik zie op th VBet Main is de licentie spul. Wederinvoer het product ook niet helpen.

Ook ik was een van degenen die gedoneerd voor 3.1.0 beschikbaar was om te downloaden? Waren wij niet verondersteld om een korting te krijgen als 3.x zou verschijnen?

Op een andere zaak, hier op je eigen forum, kunt u mij vertellen waarom bij mijn taal is ingesteld in het Engels, ik zie alle menu's, berichten, etc in het Frans? Ik heb geprobeerd om cookies, cache, verfrissend pagina duidelijk, maar niets hielp, ik ben nog steeds in het Frans!

Laatst bewerkt door vBET; 05-11-09 in 16:17.

Ook ik was een van degenen die gedoneerd voor 3.1.0 beschikbaar was om te downloaden? Waren wij niet verondersteld om een korting te krijgen als 3.x zou verschijnen?
    We hebben niet aangekondigd niets van dat alles

Op een andere zaak, hier op je eigen forum, kunt u mij vertellen waarom bij mijn taal is ingesteld in het Engels, ik zie alle menu's, berichten, etc in het Frans? Ik heb geprobeerd om cookies, cache, verfrissend pagina duidelijk, maar niets hielp, ik ben nog steeds in het Frans!
    Klik gewoon op Engels vlag om terug te gaan naar Engels taal En controleer uw standaard gebruikersnaam taal in de User CP - mod wil zijn slim, dus als iemand vertelt dat zijn standaardtaal Frans is zal het hem terug te brengen naar het Frans.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Zelfs als ik het lokaal draaien, heb ik nog steeds toegang hebben tot internet via mijn lokale forum ... maar is er een manier om dit te laten werken, want ik wil om hem te testen voordat u live gaat met het ... Er is niets dat het forum blokkeert. Waarom bent u toe te voegen dat een deel over het lijden met wat ik nu heb en dat internet is gebruikelijk voor forums? Denk je dat het is niet eerlijk om het testen te proberen voordat riskeren spullen op een live-forum voor? En ja, was 2.x draait prima voor.

We hebben niet aangekondigd niets van dat alles
    Nou ja, rechtstreeks uit je post # 720 op vbulletin.org:

Quote Oorspronkelijk geplaatst door NLP-er
    Daarom - iedereen die mij geschonken aan dit project tot op dit moment, krijgt een gratis gebruik van licentie en 1 gratis credit link verwijderen licentie voor 3.0.0
    Dit is een soort van korting ... maar je hebt dit nog niet aanbieden aan me ... Dus hoe kan ik een nog een vrij gebruik licentie en een verwijdering van de licentie?

Klik gewoon op Engels vlag om terug te gaan naar Engels taal En controleer uw standaard gebruikersnaam taal in de User CP - mod wil zijn slim, dus als iemand vertelt dat zijn standaardtaal Frans is zal het hem terug te brengen naar het Frans.
    Vond ik waarom. Het was het toevoegen / fr aan het eind in plaats van alleen http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Zelfs als ik het lokaal draaien, heb ik nog steeds toegang hebben tot internet via mijn lokale forum ... maar is er een manier om dit te laten werken, want ik wil om hem te testen voordat u live gaat met het ... Er is niets dat het forum blokkeert. Waarom bent u toe te voegen dat een deel over het lijden met wat ik nu heb en dat internet is gebruikelijk voor forums? Denk je dat het is niet eerlijk om het testen te proberen voordat riskeren spullen op een live-forum voor? En ja, was 2.x draait prima voor.
    Alleen maar omdat Internet-verbinding is nodig voor deze mod te lopen
    Over het testen van maak test forum niet voor het publiek weer te geven.

Dit is een soort van korting ... maar je hebt dit nog niet aanbieden aan me ... Dus hoe kan ik een nog een vrij gebruik licentie en een verwijdering van de licentie?
    Het is eenvoudig - omdat je niet aan beschreven voorwaarde. Kijk op message date

Vond ik waarom. Het was het toevoegen / fr aan het eind in plaats van alleen vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin
    Ik ben blij dat je dit opgelost is.

Heb je nog het probleem hebben met de installatie? Zo ja PM me de toegang tot uw Admin CP en FTP kunt ik zal check it

Alleen maar omdat Internet-verbinding is nodig voor deze mod te lopen
    Over het testen van maak test forum niet voor het publiek weer te geven.
    Het testen van een forum lokaal betekent op zich dat het niet te tonen aan iedereen!

Zoals ik al zei, ik ben niet in staat om opties op vBet Main zien in mijn admincp bij het testen van het op mijn lokale forum. Over het zetten van uw hack op mijn Live-forum, nou ik weet niet meer wat ik ga doen met dit omdat ik niet echt waarderen de aard van de antwoorden die u gaf me hier.
    Laatst bewerkt door vBET; 06-11-09 in 00:56. Reden: Prive-zaken verplaatst naar PM

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •