Met behulp van vBSEO. Screenshot bevestigd.
Ik vindt een oplossing voor dit in de vBSEO functie die dit afhandelt.
Met behulp van vBSEO. Screenshot bevestigd.
Ik vindt een oplossing voor dit in de vBSEO functie die dit afhandelt.
In functions_vbseo_vb.php:
vinden
vervangenPHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
PHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;
langtitle parsing functionaliteit.
Ja en ik gebruik de nieuwste versie, 3.3.3.
Vreemd. Laat ons weten hoe het probleem te reproduceren - zullen we werken aan meer elegante oplossing die niet zal extra vBSEO bestanden worden gewijzigd.
Kun je reproduceren het op uit server? Dat wil zeggen in de test berichten gebied?
Nee, dit kan hier niet worden aangetoond, omdat je niet gebruik maken van de mogelijkheid om vBSEO thread titels zijn in de volgende / vorige links (die getoond direct onder het snelle antwoord editor). Je zou eerst de optie in te schakelen.
OK zo - we weten nu hoe het te reproduceren. Controleren wij het op onze test aanleg en zoeken naar andere oplossing. Geweldig bedankt!
Sorry, maar we kunnen niet reproduceren dit probleem.
We hebben het getest op 3.5.0 en 3.3.3 vBSEO vBET. Welke versies heb je?
Zorg ervoor dat u de nieuwste versie vbet geïnstalleerd (als je het gebruikt)
hoe zit het met updaten product_vbenterprisetranslator.xml van doe-niet-upload map?
Ik gebruik vBET 3.3.3 en 3.3.2 vBSEO. Mijn langtitle tags zijn niet ontleed in het profiel statistieken pagina of nu, zo lijkt het. Heel vreemd!
Om het interpreteren van langtitle vast onder het profiel "statistieken" tab (waar het zegt "last post: ..."), heb ik deze verandering in class_userprofile.php:
Zoek:
Vervangen:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Er is geen enkele manier de tags worden wereldwijd worden ontleed, omdat anders deze verandering zou niet nodig zijn. Er zijn ook geen haken in die klasse-bestand.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}