Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 32

Onderwerp: Extra langtitle parsing probleem

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gelieve PM toegang details naar FTP, Admin CP en vBSEO CP. Aangezien wij niet in staat om te reproduceren aan onze kant hebben we om het te controleren op onze server.

Gelieve uw wijzigingen ongedaan maken voordat u ons toegang details (we nodig hebben om het probleem te zien om het te diagnosticeren) - U kunt kopieën maakte van bestanden om makkelijk om te brengen het weer terug.

Zoals ik al schreef vBET 3.3.3 moeten ontleden langtitle wereldwijd, op dit moment ben ik niet in staat om te vertellen heeft is het een bug, een conflict met een andere plugin, of verkeerde vBET update.

Senior Member

Ik ben in het buitenland reizen deze week, en zal niet apart beschikbaar zijn voor iedere backend website kwesties aan te pakken van die hier gepost op het forum.

Kunt u me laten zien waar in de code van de tag is wereldwijd ontleed? Ik kan dan een kijkje nemen en u laten weten of ik kan zien waarom het mist bepaalde gebieden.

Open file: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

en zoek naar vbet_global_complete Er is gebruikte functie vbet_parseTitleGlobally (Van / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)

Senior Member

Bedankt! Ik zal onderzoeken dit.

Senior Member

Ik heb gevonden wat meer in de navbits op inlinemod.php en postings.php.

Kun je dit gedrag te reproduceren op deze site, dat wil zeggen bij het bewerken van een vertaalde draad?

Tijdens de editie is het OK om te verlaten. Je moet om de originele tekst te kunnen zien om het te bewerken. Dat is de reden waarom parsing is uitgeschakeld op de editie pagina. Het zou moeten werken op deze manier en het is schadelijk - Google en andere bezoekers zien goedgekeurde tekst, niet tijdens de editie

Is het probleem nog steeds bestaat? Wat is de status?

We bereiden ons voor op nieuwe release en willen alle problemen op te lossen. Als je vond dat het een conflict - gelieve te bevestigen. Als je niet kunt omgaan - gelieve PM toegang tot informatie, zodat we in staat zullen zijn om het te controleren en in geval van bug zijn oplossing in de volgende release.

Senior Member

Ik heb de parsing handmatig naar de locaties die in deze draad. Er zijn niet meer zichtbaar zijn parsing problemen.

Senior Member

Nevermind-vond een andere: vertaald PM titels niet worden verwerkt in de pagina titels op private.php

Vast door het toevoegen van een plugin op private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

Laatst bewerkt door moman; 14-06-10 in 16:14.

Senior Member

En een ander:

Ik kon het niet vinden van een manier om dit op te lossen via plugins. In plaats daarvan, voegde ik deze code om usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Direct onder
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Laatst bewerkt door moman; 14-06-10 in 16:17.

Pagina 2 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •