Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast
Resultaten 21 naar 30 van 32

Onderwerp: Extra langtitle parsing probleem

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Nevermind-vond een andere: vertaald PM titels niet worden verwerkt in de pagina titels op private.php

Vast door het toevoegen van een plugin op private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

vbet_global_complete Er bestaan in de beschreven plaats? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

Ook zijn wij onze forums nu draait op vBET 3.3.4 beta versie, dus het kan zijn dat bug bestaan in 3.3.3 en we al vast dat (weet niet meer dat). Still-u bevestigen dat uw werkelijke installatie in orde is - het beste gemaakt update naar 3.3.3 weer.
    Laatst bewerkt door vBET; 15-06-10 in 00:00.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    En een ander:

Ik kon het niet vinden van een manier om dit op te lossen via plugins. In plaats daarvan, voegde ik deze code om usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Direct onder
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Als deze pagina is met behulp van global_complete global_complete niet wordt gebruikt - dan zal deze bestand te wijzigen nodig zal zijn of u kunt toevoegen aan een haak of bestaan er enkele op deze pagina.

Senior Member

Mijn product-bestand en alle PHP-bestanden worden weergegeven als V3.3.3, zoals ze zouden moeten zijn. Ik heb echter gewijzigde veel bestanden en hebben een flink aantal plugins geïnstalleerd op mijn forum, dus het is nogal waarschijnlijk dat er mogelijk een conflict.

Ik heb gemerkt dat de uitvoering tijd op de global_complete haak is 1000. Mocht dit niet hoger zijn om te voorkomen dat conflicten met andere plugins?

Senior Member

Ik heb bevestigde de aanwezigheid van de wereldwijde parsing functie. Ik heb heel voorzichtig een upgrade naar 3.3.3, dus ik betwijfel dat de inhoud van een bestand kan een probleem hier te zijn. Ik zie echter geen verdere bugs, dus ik denk dat ik goed voor de time-wezen.

Ik ben ook blij om te zeggen dat de prestaties van vBET hit op mijn server is te verwaarlozen, dus ik mag niet upgraden van het verleden 3.3.3 te wijten aan het grote aantal aanpassingen / werken fixes ik heb uitgevoerd op mijn eigen. Met 800 online, heb ik de server belasting had onder de 1.00, en met 1200 online, ze waren rond 3.00. Niet slecht voor een dual hex-core Xeon server, denk ik!

Ik denk dat ook!

Ik vond dat we echt een bug er was. Global langtitle parsing binnen was van onnodige voorwaarde, zodat het niet altijd geëvalueerd. Dit is al gecorrigeerd en zullen worden opgenomen in de volgende release.

Senior Member

Kunt u na een snelle oplossing voor dat? Ik kan niet upgraden naar 3.3.4 nu

Ik gok dat de onnodige voorwaarde is het onderstaande:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Wat houd je met update?

Ik zal kijken uit SVN om na te gaan welke veranderingen is gemaakt om het probleem op te lossen, maar toch - je zult laatste release eerste in staat de gemaakte snelle oplossing als we publiceren het nodig hebben.

Senior Member

Die ik heb gemaakt een aantal wijzigingen aan de code na verloop van tijd, en ik ben vergeten waar en waarom. Ik wil niet te breken van dingen die al werken!

Houdt u er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor de code veranderd door onze klanten - we zijn eenvoudig niet in staat om dat te doen. Als je veranderingen was volgens onze snelle oplossingen dan kunt u kalm - die zullen worden opgenomen in de volgende versie dus alles komt goed. Als u hebt gemaakt een aantal andere wijzigingen in de code, dan adviseren wij om een aantal documenten die je over je persoonlijke extra stappen begeleiden tijdens updates schrijven - anders blijft u met oude vBET versie, omdat je o niet weet wat en waar voor je veranderd.

Houdt u er rekening mee dat vond ik welke veranderingen nodig zijn om dit probleem op te lossen, maar ik kan quik fix niet publiceren op het forum (omdat het gebroken bbcode binnenkant omvat). Dus pelase vragen over het per e-mail (contact@vbenterprisetranslator.com) en ik zal het daar naar u sturen.

Pagina 3 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •