Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: twee vragen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    18

    Default twee vragen

    Ik heb de gratis versie is geïnstalleerd, gisteren had ik ~ 200 spinnen online spideren de vertaalde pagina's en mijn server ging over 10-30 en ik moest de hack terug te krijgen een normale belasting van de server uit te schakelen.
    Ik ben op VB 3.8, kan ik verwachten dat de betaalde versie zal niet mijn overbelasting van de server als de gratis versie doet het?
    Ten tweede, heeft de betaalde versie te vertalen hacks zoals vbadvanced eigen CPM, vbadvanced links directory, PhotoPost vbgallery?
    Zo niet, dan is er een manier om de onderneming vertaler uit te schakelen op die pagina's om links in te gaan op nergens te vermijden?
    Wat zijn de betalingsmogelijkheden (cc / bankoverschrijving)?
    Het is te zeggen "gratis updates voor een jaar" na dat jaar ben ik opnieuw te volle of is er een upgrade fee? Dat is belangrijk omdat de 90 $ is niet echt goedkoop.
    Als ik de 3.x-versie kan ik gewoon upgraden naar 4.x of moet ik weer betalen?
    Dank.

  2. #2
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default

    Natuurlijk ben ik wacht nog steeds alleen maar om mijn exemplaar functioneel, maar ik heb deze zelfde vraag ook.

    Ik heb een vrij groot forum (meer dan 500.000 posts) en je wilt laden minimaliseren aanvankelijk zo veel mogelijk als ik het correct geïnstalleerd.

    Ik zou ook graag aanmelden voor die Google API ding voor veiligheidsmaatregelen ... maar weet niet precies waar aan te melden.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Hi. Betaalde versie van vBET heeft veel betere prestaties en je kunt verwachten dat vertaling sneller en belasting van de server minnaar. Niet kan geven u geen specifieke getallen - die kan alleen maar gaan door het meten van prestaties van uw specifieke forum, maar kan je vertellen dat betaalde versie heeft cache, algoritmen en extra prestaties parameters geoptimaliseerd.
    Betaalde versie kan worden geïntegreerd met verschillende plugins. Ik kan met zekerheid zeggen dat PhotoPost kan worden geïntegreerd, ook vbadvanced mods - kan niet vertellen van die, maar een aantal zeker. Zie de integratie sectie voor details.
    Ook betaalde versie hebben een speciale optie om URL's die worden genegeerd (geen vlaggen er geen vertaling voor het bijhouden van links naar die pagina's en automatische redirect als iemand zet taal in de URL uit de hand) in te stellen.
    Eigenlijk zijn we steunen alleen Paypal betaling optie.
    Na uw gratis updates verloopt is het voldoende om licentie te verlengen en het is veel goedkoper. De werkelijke vernieuwing prijs is 30 dollar en in de toekomst zijn we van plan dat dit de prijs zal ongeveer 1 / 3 van de normale licentieprijs, maar zij niet wordt behandeld als zakelijke verplichting.

    Als u nog aanvullende vragen nee - neem gewoon vragen. WIJ helpen u graag verder.

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Ramses View Post
    Ik heb de gratis versie is geïnstalleerd, gisteren had ik ~ 200 spinnen online spideren de vertaalde pagina's en mijn server ging over 10-30 en ik moest de hack terug te krijgen een normale belasting van de server uit te schakelen.
    Ik ben op VB 3.8, kan ik verwachten dat de betaalde versie zal niet mijn overbelasting van de server als de gratis versie doet het?
    Ten tweede, heeft de betaalde versie te vertalen hacks zoals vbadvanced eigen CPM, vbadvanced links directory, PhotoPost vbgallery?
    Zo niet, dan is er een manier om de onderneming vertaler uit te schakelen op die pagina's om links in te gaan op nergens te vermijden?
    Wat zijn de betalingsmogelijkheden (cc / bankoverschrijving)?
    Het is te zeggen "gratis updates voor een jaar" na dat jaar ben ik opnieuw te volle of is er een upgrade fee? Dat is belangrijk omdat de 90 $ is niet echt goedkoop.
    Als ik de 3.x-versie kan ik gewoon upgraden naar 4.x of moet ik weer betalen?
    Dank.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    18

    Default

    Dankzij Michal, binnenkort zal ik mijn bestelling.

  5. #5
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default

    # 1 Kan ik krijg de link aan te sluiten bij de Google API ding in de VS? (Ik ben liever safe dan sorry met Google)

    # 2 Ook, alle opties in eerste instantie te configureren voor een lagere server te laden op een groot forum? (Ik ben al verwacht dat het de server in eerste instantie de weg staan)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door mikeinjersey View Post
    # 1 Kan ik krijg de link aan te sluiten bij de Google API ding in de VS? (Ik ben liever safe dan sorry met Google)

    # 2 Ook, alle opties in eerste instantie te configureren voor een lagere server te laden op een groot forum? (Ik ben al verwacht dat het de server in eerste instantie de weg staan)
    #1 Google API ding in de VS?... Als je bedoelt Google API-sleutel, dan heb je link in de beschrijving van parameter in vBET opties. Het is:
    Met behulp van een AJAX-API Key - Google AJAX Search API - Google Code

    # 2 Kijk hier voor vBET en prestaties hints:
    voor vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    voor vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    4

    Default

    Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Haaa als ik besefte dat ik kon het niet installeren van deze gratis versie zal me uitlachen ta moeilijker.
    De tiozinho Ik wilde linceça verkopen zei niets meer gratis versie om te testen ..
    Original text

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Subis View Post
    Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Haaa als ik besefte dat ik kon het niet installeren van deze gratis versie zal me uitlachen ta moeilijker.
    De tiozinho Ik wilde linceça verkopen zei niets meer gratis versie om te testen ..
    Original text
    Als u problemen ondervindt tijdens de gratis versie installatie - gewoon vragen om steun
    Schrijf in onze gratis versie sectie op dit forum wat uw probleem en wij zullen u helpen

    Gelieve ook rekening mee dat gratis versie geen evaluatie tijd heeft - u kunt het gebruiken zo lang als je wilt, voordat u besluit te kopen beter en sneller een

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •