Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 15

Onderwerp: Problemen met vBet (vBadvanced / Lege pagina's)

Junior Member

Default Problemen met vBet (vBadvanced / Lege pagina's)

Ok,

Im hebben een aantal ernstige problemen met het installeren van deze mod.

Im niet een newbie als het gaat om het installeren van mods en ik heb geschreven custom mods, maar dit is iets gebroken.

Ik heb de gids over en lezen via de FAQ, maar kan niet lijken te weten te komen waarom mijn site is niet meer correct werkt.

Ik installeerde de mod op cardshare.tv

Ik heb vBadvanced setup in de root
    . Htaccess in / root ombuigen van niet-www naar www

Ik heb vBulletin geïnstalleerd in / forum

Im ook draait vBSEO & sitemap

Ik bewerkte de bestanden en. Htaccess zoals gevraagd, de site dan semmed te werken,

Maar ik ging naar een thread bekijken en ik krijg een lege pagina.

Ik heb ook gecontroleerd gewoon naar www en ik kreeg een lege pagina.
    Vervolgens heb ik in je. Htaccess bewerkte in de / root. Htaccess

deze vaste de lege pagina, maar bij het klikken op vertalen, dit werkte maar voegde forum in de url, hoewel het niet te breken wat het lijkt een beetje vreemd?

Vervolgens heb ik de vlaggen ingeschakeld op het forum, deze tonen boete / forum, maar ik had om de beelden map te kopiëren naar mijn / root en de instellingen te wijzigen om aangepaste en handmatig toe te voegen de varible om dit te laten zien op de vbadvanced pagina.

Dus zoals je kunt zien im met een aantal problemen.
    Ik heb ook geprobeerd om de plugin uit te schakelen om de site correct te krijgen, maar zijn nog steeds hetzelfde, dus ik zal moeten terug te gaan en mijn bewerkingen ongedaan te maken.

Ik hoop echt dat iemand wel wat licht te werpen op mijn problemen zoals ik gehoord heb veel goede dingen over deze mod en zou heel graag komen gebruiken.

Junior Member

OK,

Na meer knutselen ben ik erin geslaagd om de voorpagina (vbadvanced) het vertalen, de draden te vertalen, zodat het merendeel van de problemen worden opgelost.

Maar het enige wat hoewel nog steeds een groot probleem.

Default Language werkt zoals het moet

Maar

Als u klikt vertaalt op de homepage en klik vervolgens op forums, wordt u doorgestuurd naar de homepage.

Als je op de forums index en u klikt vertalen, wordt u doorgestuurd naar de homepage.

Als je op de forums index en ga naar een draad en klik op vertalen, wordt u doorgestuurd naar de homepage.

Maar als je een draad op van de homepage (vbadvanced) zal vertalen.

Dit moet een probleem met de / root. Htaccess instellingen, maar ik heb geprobeerd ze te bewerken, maar dan heb ik gewoon een blanco homepage.
    Laatst bewerkt door contemptx; 20-04-10 in 16:57.

Junior Member

Dit is mijn. Htaccess in / forum

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Junior Member

Ik vergat te vermelden im met behulp van de volgende versies:

vBet: 3.3.2 (gekocht vandaag)
    vBulletin: 3.8.0
    vBSEO: 3.3.0

Junior Member

Woo Hoo! - Fixed.

Het kwam neer op het vBet Instellingen.

Verwijderd: Forum directory: / forum
    Set: Forum hoofddomein: Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox

Nu lijkt het goed te draaien, zal ik mijn sitemaps monitoren en te zien hoe dingen gaan.

Junior Member

Update:

sitemap heeft uitgebreid door meer dan 1.5million urls, dan weet je hoe dat wordt verhuurd op een keer de sitemap de volgende ingediend.

Ik heb net gemerkt van een gebruiker plaatsen, en dat lijkt een beetje vreemd?

Hello hello! - Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox

hij is detachering in het engels of zo lijkt het, maar het liet hem niet posten engels en het tonen van het vertalen in het Engels?

Lid

kerel ik hoop dat je het krijgen bedacht .. Heeft personeel dat niet hier reageren in de buurt?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    kerel ik hoop dat je het krijgen bedacht .. Heeft personeel dat niet hier reageren in de buurt?
    Houdt u er rekening mee dat ons product wordt gebruikt door klanten van over de hele wereld. We kunnen grote tijdverschillen. Als je wilt antwoord op uw vraag gewoon open elke discussie die u op dit forum. Bedankt

Quote Oorspronkelijk geplaatst door contemptx View Post
    Woo Hoo! - Fixed.

Het kwam neer op het vBet Instellingen.

Verwijderd: Forum directory: / forum
    Set: Forum hoofddomein: Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox

Nu lijkt het goed te draaien, zal ik mijn sitemaps monitoren en te zien hoe dingen gaan.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door contemptx View Post
    Ik heb net gemerkt van een gebruiker plaatsen, en dat lijkt een beetje vreemd?

Hello hello! - Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox

hij is detachering in het engels of zo lijkt het, maar het liet hem niet posten engels en het tonen van het vertalen in het Engels?
    Ja - er is lang bbcode gebruikt ten onrechte - te bewerken post en verwijder lang bbcode. Waarschijnlijk deze happed omdat de gebruiker verkeerde standaard taal in te stellen in zijn Gebruiker CP.

Houdt u er rekening mee dat vBET verschillende mogelijkheden hoe je berichten taal te markeren hebben:
    - Handmatig door het toevoegen van lang bbcode
    - Automatisch door het instellen van de gebruiker standaard taal in User CP
    - Automatisch door automatische taaldetectie (je moet hem aanzet in Google opties sectie)

Op die forums maken we gebruik van de laatste, omdat het voorkomt dat de gebruiker tegen de verkeerde instellingen. In deze strategie telkens wanneer een nieuw bericht komt Google wordt gevraagd over het taal-en vBET automatisch bericht taal merken (als Google is zeker genoeg - ook configureerbaar).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •