Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Problemas con vBet (Páxinas vBadvanced / branco)

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Problemas con vBet (Páxinas vBadvanced / branco)

Ok,

Im teñen serios problemas coa instalación deste mod.

Im non un novato cando se trata de instalar mods e escribín mods personalizado, pero iso ten algo roto.

Teño seguido a guía sobre e ler o FAQ, pero semella que non pode descubrir por que o meu sitio non está funcionando correctamente.

Instalei o mod para cardshare.tv

Teño vBadvanced configuración na raíz
    . Htaccess en / root redirección de non-www para www

Eu teño instalado en vBulletin / foro

Im tamén está executando vBSEO & mapa do sitio

Eu edite os arquivos e. htaccess segundo proceda, o sitio web, entón semmed estar funcionando,

Sen embargo eu fun a ver un fío e eu só recibín unha páxina en branco.

Eu tamén comprobado indo só para www e eu teño unha páxina en branco.
    Eu, entón, poñer no. Htaccess editado na raíz /. Htaccess

Nesta páxina, o fixo en branco, con todo, cando prema en traducir, iso funcionou, pero engadiu foro no url, aínda que non romper nada el só parece un pouco raro?

Eu, entón, permitiu que a bandeira do foro, estes mostran ben en / foro, pero eu tiña que copiar o cartafol de imaxes para o meu root / e cambiar a configuración de costume e engadir manualmente a varible para iso para mostrar na páxina vbadvanced.

así como se pode ver estou tendo algúns problemas.
    Tamén tente desactivar o plug-in para o sitio funciona correctamente, pero a súa aínda o mesmo así eu vou ter que voltar e desfacer as edicións propias.

Realmente espero que alguén podería publicar algunha luz sobre os meus problemas como eu xa oín unha morea de cousas boas sobre este mod e realmente quere comezar a usalo.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

OK,

Despois de máis mover eu puiden ver a primeira páxina (vbadvanced) da transposición, os fíos traducindo así a maioría das cuestións son fixas.

Con todo, o único aínda que unha cuestión importante.

Idioma por defecto funciona como debería

Pero

Se fai clic en traducir na páxina principal e fai clic en foros, será redirixido á páxina de inicio.

Se estás no índice do foro e premer en traducir, será redirixido á páxina de inicio.

Se estás no índice do foro Goto un fío e facer clic en traducir, será redirixido á páxina de inicio.

Pero se facer clic nun fío da páxina de inicio (vbadvanced) que pode traducir.

Isto ten que ser un problema co administrador /. Definicións htaccess, pero intento editalos, pero despois acaba de recibir un sitio web en branco.
    Último editado por contemptx; 20-04-10 en 16:57.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Este é o meu htaccess. Situados en / foro

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Esquecín mencionar im usando as seguintes versións:

vBet: 3.3.2 (compras hoxe)
    vBulletin: 3.8.0
    vBSEO: 3.3.0

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Woo Hoo! - Fixed.

El baixou para a configuración vBet.

Eliminado: Directorio Foro: / foro
    Set: Forum de dominio principal: Tarxeta CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Agora todo parece estar a funcionar ben, vou seguir o meu Sitemaps e ver como as cousas van.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Update:

mapa do sitio expandiuse por máis de 1,5 millóns URLs, vai deixar que sabe como iso se dá unha vez que o seu sitemap sometido seguinte.

Eu só notei un usuario publicar, o que parece un pouco raro?

Ola, ola! - Tarxeta de CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Está postea en inglés ou así parece, con todo a súa mensaxe Inglés mostrando-lle que non e mostra-lo traducir ao inglés?

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

cara eu espero que consiga descubrir .. Será que o persoal non responder por aquí?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    cara eu espero que consiga descubrir .. Será que o persoal non responder por aquí?
    Ten en conta que o noso produto é usado por clientes de todo o mundo. Podemos ter diferenzas de tempo grande. Se queres resposta á súa pregunta pode abrir calquera tema que quere neste foro. Grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por contemptx View Post
    Woo Hoo! - Fixed.

El baixou para a configuración vBet.

Eliminado: Directorio Foro: / foro
    Set: Forum de dominio principal: Tarxeta CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Agora todo parece estar a funcionar ben, vou seguir o meu Sitemaps e ver como as cousas van.
    Feliz manexáchelo. Vexo que as nosas regras para vBET é mal. A nosa instrución di que se os vosos usos de foro subdirectory en URL entón tes que modificar primeiras 2 regras. Xestionou traballar o por mudar outras configuracións a non aconsellado, mais quieto laborábel - se atopas todo é OK - só deixalo tan é. Se non entón compracer contactarnos e axudarémoste con configuración

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por contemptx View Post
    Eu só notei un usuario publicar, o que parece un pouco raro?

Ola, ola! - Tarxeta de CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Está postea en inglés ou así parece, con todo a súa mensaxe Inglés mostrando-lle que non e mostra-lo traducir ao inglés?
    Si - hai lang bbcode utilizado erroneamente - pode editar e eliminar pos lang bbcode. Moi probablemente este happed, pois o usuario ten idioma por defecto definido mal no seu usuario CP.

Teña en conta que vBET ten varias posibilidades como marcar linguaxe mensaxe:
    - Manual, engadindo lang bbcode
    - Automaticamente, configuración de idioma por defecto do usuario en User CP
    - Automaticamente, detección automática de idioma (ten que liga-lo en Google sección de opcións)

En foros de fóra, estamos usando a última, porque prevén contra a configuración de usuario incorrecto. Nesta estratexia cada vez que unha nova mensaxe vén de Google é preguntado respecto diso linguaxe e vBET marca automaticamente idioma de mensaxe (o Google é con certeza - tamén configurable).

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema