Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 15 van 15

Onderwerp: Problemen met vBet (vBadvanced / Lege pagina's)

Junior Member

Homepage Vertaler = OK
    cardshare.tv / tl /

Echter / forum laat zien zoals dit:
    cardshare.tv / tl / forum /

Ik zou liever zien als:
    cardshare.tv / forum / tl /

Maar ik cant lijken uit te werken hoe dit te doen zonder te breken iets.

Ook bij het bekijken van een post-it verwijderd / forum / totaal.

bijvoorbeeld cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

en dit veroorzaakt een aantal beelden niet correct weergegeven.

Als je kon me helpen dit te corrigeren zou het zeer worden gewaardeerd.

Ik zag dat je zei iets over algemene wijzigingen eerste 2 regels ... Voorbeeld?

Bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

OK, zodat - je hebt verkeerde configuratie.

Configureer de belangrijkste opties behoren. Set forum directory, blank domein (er is geschreven om het alleen te gebruiken wanneer sub-domeinen worden gebruikt), stelt passende regels voor de htaccess in forum directory (je hebt bijvoorbeeld hier.: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html Als je problemen hebt stuur je de werkelijke. htaccess de inhoud en Ik zal u gecorrigeerde).

Dus dit is het begin - zorg forum vertalingen werken op de juiste wijze. Als dit OK is in de hele lijn, dan start het integreren van andere onderdelen zoals pagina ' s buiten het forum die worden ondersteund door vB: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54

Of vbadvanced integratie. Hier is link voor vbadvanced dynamisch: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Merk op dat niet alle producten vbadvanced integratie wordt nu ondersteund - dus wees specifiek.

Doe dan het eerste deel, dan de anderen. Je zult het niet hebben werken in andere manier. Base is: forum vertaling werkt. Dan bent u klaar om andere onderdelen te integreren.

Wij zijn hier om u te helpen Dus vraag, geef actuele status en ga zo maar door. Als u het gevoel dat het beter dat iemand het voor je doen - jut kopen http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php en we doen het voor je. Voordat je erover nadenkt buing het - neem gewoon braak PRECIES alle instructies - wij doen net hetzelfde als je koopt upgrade service, zullen wij, net braak de handleiding ...

Junior Member

Ik heb gekocht, een upgrade en hopen binnenkort van u te horen.

Ik probeerde het instellen / forum en het verwijderen van het domein en probeerde een aantal andere instellingen, maar dit veroorzaakte de draden wanneer vertaald naar de de homepage terug te keren.

Ik neem aan dat dit te wijten aan de / root. Htaccess & / forum. Htaccess

Quote Oorspronkelijk geplaatst door contemptx View Post
    Ik heb gekocht, een upgrade en hopen binnenkort van u te horen.

Ik probeerde het instellen / forum en het verwijderen van het domein en probeerde een aantal andere instellingen, maar dit veroorzaakte de draden wanneer vertaald naar de de homepage terug te keren.

Ik neem aan dat dit te wijten aan de / root. Htaccess & / forum. Htaccess
    We kregen een upgrade service zonder reactie met toegang tot de gegevens - we e-mail sturen met het blijven. Als het is van jou neem reactie We kunnen niet gemaakt updaten zonder toegang

Opgelost Een probleem gevonden met vBAdvanced eigen CPM-integratie - ook opgelost en de oplossing zal worden opgenomen in de volgende versie - dus het zal werken zonder enige wijzigingen.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •