Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Vlaggen niet opdagen

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default Vlaggen niet opdagen

    Hallo,

    Ik was met behulp van de gratis versie van vBET en het werkte prima. Ik verwijderd en kocht de volledige versie. Nu is de vlaggen nergens weergegeven op mijn pagina? Als ik probeer handmatig te vertalen door het toevoegen van PL / forum / het werkt OK.

    Ook als ik 'Vertalingen Dropdown Menu' de hele stijl is onjuist.

    Ik gebruik vBulletin 4.0.3.

    Bedankt!

    Greg

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Hi.

    Ik heb al beantwoord over het op uw verschillende plaatsen, maar ik denk dat ik het verkeerd begrepen - ik dacht dat vlaggen afbeeldingen niet worden weergegeven. Zoals ik begrijp nu heel vlaggen sectie is niet zichtbaar.

    Ik neem aan dat je aangepaste lay-out op je forum te hebben. Dat kan het probleem zijn - nog steeds moet worden weergegeven (misschien gebroken, maar moet). Probeer om te vlaggen zetten in aangepaste plaats. Tevens stuur ons uw volledige URL forum - we zullen HTML output te zien en op zoek naar oorzaak - ook voor de drop-down menu.

    Ik begrijp dat je drop-down menu nu uitgeschakeld, want het is gebroken - stuur ons screenshot-en HTML-output wanneer het menu beschikbaar is. Ook hier - probeer het op maat plaats - kan het zijn dat standaard locaties niet geschikt zijn voor uw gewijzigde lay-out.

  3. #3
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Hi.

    Ik heb al beantwoord over het op uw verschillende plaatsen, maar ik denk dat ik het verkeerd begrepen - ik dacht dat vlaggen afbeeldingen niet worden weergegeven. Zoals ik begrijp nu heel vlaggen sectie is niet zichtbaar.

    Ik neem aan dat je aangepaste lay-out op je forum te hebben. Dat kan het probleem zijn - nog steeds moet worden weergegeven (misschien gebroken, maar moet). Probeer om te vlaggen zetten in aangepaste plaats. Tevens stuur ons uw volledige URL forum - we zullen HTML output te zien en op zoek naar oorzaak - ook voor de drop-down menu.

    Ik begrijp dat je drop-down menu nu uitgeschakeld, want het is gebroken - stuur ons screenshot-en HTML-output wanneer het menu beschikbaar is. Ook hier - probeer het op maat plaats - kan het zijn dat standaard locaties niet geschikt zijn voor uw gewijzigde lay-out.
    Ik probeerde aangepaste code:

    Code:
    <div id="flaggen" class="vbetflags_position">
     {vb:raw vbenterprisetranslatorflags}
    </div>
    URL:
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum/
    URL Is herschrijven van
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum.php
    Geen vlaggen Ik liet code er voor u om te zien ...

    Laten we geen zorgen over het drop-down nu.

  4. #4
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default

    Vlaggen zijn nu opduiken ... Ik weet niet wat er gebeurd is?

    Oorspronkelijk, ik copy / plakken sleutel inch Dus ging ik naar de licentiecode veld, en ging naar het einde raak DELETE om te zien of extra onzichtbare ASCII karakter was geplakt, nu het werkt.

    Ik weet het niet, maar het werkt nu.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik weet het niet, maar geweldig

    Blijf cool - die dingen gebeuren en wij zijn hier om te helpen het op te lossen

  6. #6
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    34

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik weet het niet, maar geweldig

    Blijf cool - die dingen gebeuren en wij zijn hier om te helpen het op te lossen


    Ik wou dat ik meer tijd had om mezelf te lossen, maar het werk is toegang tot al mijn tijd!

  7. #7
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    59

    Default

    mijn vlaggen niet worden weergegeven of

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    mijn vlaggen niet worden weergegeven of
    Welke? Drop down menu of lijst? Controleer uw vlaggen configuratie (zorg ervoor dat die worden knipoog uitgeschakeld). Als u aangepaste lay-out, controleer dan verschillende vlaggen posities - default posities altijd werken op de standaard lay-out - op maat gemaakte lay-outs niet per se. Ook op het einde gewoon proberen op maat plaats.

  9. #9
    Lid
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    59

    Default

    te zien hoe de jouwe laat zien op je profiel? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Mijn forum leden profielen niet.

    Bekijk profiel: SlotFan - Hot Speelautomaten

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    te zien hoe de jouwe laat zien op je profiel? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Mijn forum leden profielen niet.

    Bekijk profiel: SlotFan - Hot Speelautomaten
    Gewoon de standaard taal in te stellen in de User CP.

    Ook - let op dat u een aantal fouten op de pagina waarop u gegeven hebben:
    Code:
    Warning: fetch_template() calls should be replaced by the vB_Template class. Template name: vbimghost_memberbit_noimg in [path]/includes/functions.php on line 3932

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •