Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 24

Onderwerp: FAQ

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default FAQ

    Hier is een lijst met veelgestelde vragen. Vindt u de antwoorden hieronder.

    Ondersteuning voor andere vertaling API's configureren?
    Hoe werkt multi-language support werkt?
    Wat is nodig voor deze mod te werken?
    Na vertaling krijg ik blanco pagina - wat is er mis?
    Na vertaling alle tekst verdwijnen - wat is er mis?
    Hoe controleer ik geblokkeerd door vertaling provider?
    Ik heb: Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle - waarom?
    Na de installatie hele forum naar beneden gaat, zelfs Admin CP - wat is er mis?
    Ik heb SEO vertaling links op, ik gebruik vBSEO en hoofdpagina is niet vertalen - wat is er mis?
    Wat te doen, om vertalingen koppelingen goed voor SEO consensus hebben?
    Ik heb geïndexeerde pagina's uit oude vertaler (met hl =) - Wat te doen?
    Ik heb geïndexeerde pagina's uit oude links type (met language =) en willen overschakelen naar SEO links - wat te doen?
    Hoe krijg je terug naar standaardtaal nadat u op een vlag?
    Ik heb waarschuwingen in de veilige modus - wat te doen?
    Kan ik vertaald pagina's om sitemap?
    Hoe kan ik pagina's buiten het forum directory vertalen?
    Ik krijg het e-mailbericht over MySQL server is weg probleem verdwenen. Wat is er mis?
    Ik heb langtitle in mijn url en het is niet vertaald, is het een probleem?
    De URL bevat het accent. Wordt geïndexeerd door Google?
    Hoe bereik ik vertaling beperkt trager en minder betalen voor vertalingen door commerciële API 's
    Niet-vertaalde tekst
    Gedeeltelijke vertaling
    Wat te als u wilt dat de URL is vertaald onder de vlaggen?
    Vlaggen worden niet weergegeven op mobiele stijl
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 01-06-15 in 10:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Wat is nodig voor deze mod te werken?

    - Je moet installeren en configureer het juiste (Gelieve aandachtig te lezen parameters beschrijvingen)
    - U moet zijn geïnstalleerd CURL in uw php. De meeste servers al hebben. Installeer gewoon deze mod en als het niet werkt vraag dan uw server spullen te krullen te installeren. In de tussentijd kunt u deze uitschakelen of verwijderen mod vlaggen zodat gebruikers niet worden aangetast. Als u lege pagina te vertalen pagina's (het zal geen invloed op uw normale pagina's) betekent dit dat u niet hebt geïnstalleerd, CURL - gewoon installeren
    - U moet zijn geïnstalleerd iconv in uw php. De meeste servers al hebben. Als dit niet een fout zal optreden of blanco pagina voor vertalingen.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Na vertaling krijg ik blanco pagina - wat is er mis?

    Lees net antwoord op vorige vraag

    Ook kunt u dit controleren vBulletin documentatie over blanco pagina's: http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages
    Nog steeds - eerste maar zorg ervoor dat je alles wat nodig is voor vBET hebben.
    Laatst bewerkt door vBET; 09-09-10 in 09:01.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Na vertaling alle tekst verdwijnen - wat is er mis?

    In dat geval heb je drie mogelijkheden:
    1. Je hebt geen braak installatie-instructies. Je MOET configureren Forum taaloptie. Net configureren mod
    2. U stelt verkeerde Google-vertaling API-sleutel - Zet deze op de juiste waarde of te verwijderen (niet aanbevolen - gewoon de juiste set it)
    3. Om een of andere reden werd geblokkeerd door Google


    De laatste behoeft enige uitleg - hoe je kunt zeggen dat je was geblokkeerd. Hier is eenvoudige handleiding hoe dat te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728
    Laatst bewerkt door vBET; 14-03-10 in 01:48.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Ik heb SEO vertaling links op, ik gebruik vBSEO en hoofdpagina is niet vertalen - wat is er mis?

    Zorg ervoor dat uw . Htaccess regels zijn OK - speciaal voor fora met subdirectory in URL.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-02-10 in 05:49.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Wat te doen, om vertalingen koppelingen goed voor SEO consensus hebben?

    Je moet de juiste optie in de Admin CP en / verandering te creëren. Htaccess-bestand (NOTE: u kunt SEO Vertaallinks zelfs zonder vBSEO!)

    voor vBSEO gebruikers zien hier

    voor gebruikers zonder vBSEO
    -. Als je geen htaccess bestand en gebruik vervolgens de een uit do-not-upload directory in mod pakket - gewoon uploaden naar je forum map
    -Hebt u het.htaccess-dossier, voegt u een van deze twee regels (als u deze regels net voor vB regels zet dan vB 'Mod herschrijven vriendelijke URLs' gebruikt):



    -KORTE REGELS
    Snellere en meer efficiënte maar kan alleen worden gebruikt als u bent NIET met behulp van links met 2-borden deel dwz: yourforum.com/XY/

    Code:
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]


    -LANGE REGELS
    Kan door altijd gebruikt

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 08-11-11 in 20:52.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Hoe werkt multi-language support werkt?

    De eerste van alle gemakken ondersteunt de gebruiker standaard taal. Het ligt in de registratie vorm en kan worden gewijzigd in de User CP. Dus als de gebruiker heeft ingesteld zijn standaard taal, dan doet hij niets ... Net schrijft berichten in zijn taal en vBET verzorgt over alles. In een dergelijk geval - wanneer de gebruiker heeft standaard taal in te stellen wordt aangenomen dat hele post (inclusief titel) is geschreven in zijn standaard taal. Het zal binnenkort configureerbaar, maar bij zijn moment is er eenvoudige veronderstelling: als de gebruiker heeft ingesteld standaardtaal en het is anders dan het forum standaard taal, dan is ieder zijn boodschap is in een taal die hij kiest als zijn standaard.

    U kunt ook meerdere talen berichten, waarbij slechts delen van de boodschap zijn in verschillende talen. Dit is zeer eenvoudig - alles wat je nodig hebt om het te doen zetten tekst geschreven in verschillende talen binnen lang BBCode. Het duurt een parameter die de taalcode. Dat wil zeggen als je iets wilt in het Pools te schrijven, dan BBCode ziet er als volgt lang = pl.
    Bekijk de hele voorbeeld (spaties in BBCode toegevoegd aan de evaluatie te voorkomen):
    [ lang=pl]Przykład tekstu po polsku[ /lang]

    Dit voorbeeld (zonder spaties in BBCode) geeft u zo'n resultaat:
    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Voorbeeld van tekst in het Pools
    Original text


    Er is ook een meer BBCode die werkt precies zoals lang BBCode, maar het is gereserveerd voor berichten titels alleen. Het is langtitle BBCode - het wordt gebruikt door vBET automatisch bericht wilt markeren van gebruiker die hunne standaard andere taal dan de standaardtaal forum. Het handmatig, mag niet worden gebruikt en als u gebruiken het deze manier wilt, dan herinneren om hele bericht binnenkant van lang BBCode gebruik van dezelfde taal code als parameter in stand BBCodes (anders sommige delen van de vertaalde RSS-kanalen de juiste manier kan niet worden vertaald, maar posten adequaat worden gemaakt).

    Er is echt nog een BBCode, maar het is niet voor de vertaling - in feite is om de tekst niet vertaald. Als u wilt dat wat tekst i post niet te vertalen, gewoon simpel uit het binnen de notranslate BBCode. Het kan nuttig zijn in geval van enkele termen, of citeren van een aantal gedichten, etc.

    For example this text will never be translated. You can check it by clicking some translation flag - you will see this part will stay in original
    Laatst bewerkt door vBET; 10-10-09 in 05:27.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Hoe kan ik pagina's buiten het forum directory vertalen?

    Als uw forum in de submap en je hebt pagina 's van derden, die uitgevoerd worden door vBulletin, dan vBET ondersteunen vertaling voor deze pagina' s

    Het enige wat je hoeft te doen is te stellen passende regels in . Htaccess bestand in het forum parent directory:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    En voor elke submap in uw domein die moet worden ondersteund door vBET (zonder forum directory zelf) toe te voegen deze regel in htaccess bestand in de ondersteunde subdirectory.:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Dus als forum Parent Directory moeten ook worden ondersteund die het nodig al die regels.

    Als u ook wilt vertaling tracking houden voor degenen die je moet:
    1. Zet URL tracking buiten forum directory in opties in Admin CP
    2. Zorg ervoor dat de links naar die pagina's worden ABSOLUTE (Dus gaat uit van http)


    Ook voor zorgen dat er basis tag in gegenereerde HTML-uitgang voor pagina's buiten het forum directory. Zo niet dan bewerken template die deze pagina's genereert en onder toe te voegen code op elke plaats tussen de <head> en </ Head>:
    Code:
    <if condition="!$_REQUEST['language']"><base href="$vboptions[bburl]/" /></if>
    Laatst bewerkt door vBET; 10-08-10 in 11:00.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Na de installatie hele forum naar beneden gaat, zelfs Admin CP - wat is er mis?

    Je hebt: Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle
    of soms gewoon lege pagina, zelfs in Admin CP en vraag me af waarom ...

    Standaard antwoord - dat je niet braak installatie-instructies

    Meer precies. Zoals het is beschreven hier, als u vBET 3.x integreren met vBSEO door . Htaccess bestand, dan moet je een volledige integratie te doen door de instructies in de installatie handleiding van de sectie vBSEO integratie.

    U MOET edit FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php bestand zoals beschreven in de handleiding (readme.html in de installatie-pakket). Heel eenvoudig - kopieer gewoon 2 lijnen. Na dat alles weer aan het werk.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-02-10 in 06:07.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Hoe controleer ik geblokkeerd door mijn vertaling provider?

    Als alles goed was en ineens werkt het dan niet een mogelijkheid is dat u probleem met uw vertaling provider (andere zijn: een aantal configuratie is gewijzigd, nieuwe mod toegevoegd, sommige software update).


    Om dit te controleren, upload het juiste bestand van het pakket vBET do-not-upload/tools/providers-tests/. In deze map bevat de bestanden voor het testen van de aanbieders van vertalingen.

    Voorbeeld test voor googleapiv2:
    1. Upload bestand test_googleapiv2.php naar het forum directory.
    2. Open een browser de pagina:
      Code:
      YourForumAddress/test_googleapiv2.php
    3. Als alles in orde is krijgt u antwoord:
      Code:
      Starting transaltion test
      Test result: {"responseData": {"translatedText":"Welcom"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
      Test error:


    In het geval van een fout controleer dat u de juiste API-sleutel in Admin CP -> vBET -> Translation Providers.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 23-10-13 in 18:40.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •