Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: VBet te reageren en de prestaties

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    75

    Default VBet te reageren en de prestaties

    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hier volgt een kort verslag van mij over laadtijden na het installeren van 4.2.0 vBet:

    Home (http://www.2-wheel-planet.de/):
    van
    4,8 seconden - 4,9 seconden
    op
    8,5 s - 9,5 s

    Pingdom Gereedschap

    Topic (http://www.2-wheel-planet.de/projekte/781-golf-3-cabrio-projekt.html):
    van
    8,7 s - 9,2 s
    op
    118S - 13,1 s

    Pingdom Gereedschap


    Je moet zeggen dat dit NIET pagina's vertaald.
    Dit betekent dat de laadtijden van de vertaalde pagina's zijn zelfs nog hoger.
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik ging daar en ik zie niet in tijden die je over schrijft. Houdt u er rekening mee dat voor het niet vertaalde pagina vBET is niets voeg vlaggen doen. Het is dus niet mogelijk om een dergelijke impact op de pagina generatie als je schrijft. Misschien heb je gemaakt meting wanneer uw riool werd geladen. Als ik het controleren van nu is het prima. Ik krijg op dit moment voor hoofdpagina 5,6 seconden en voor draad pagina 4,8 seconden (gemaakt een test voor elke only).

    Ook heb je controleren juiste moment? Het is echt moeilijk om dat niet vertaalde pagina geloven thread was het laden van 13 seconden. Heeft u kijken op juiste moment? Houdt u er rekening mee dat tool die u wijst naar geeft u de tijd van de pagina generatie in het begin. De res is het tijdstip van de lading CSS, beelden en ga zo maar door. Dus je hebt 52 nieuwe foto's (vlaggen) op uw pagina - eerste keer dat die moeten worden gedownload van de server. Na dat elke browser hebben de cache nd die niet zijn overgenomen uit dienen meer. Dus het tellen van het in page generatie tijd slecht idee en slechts geeft u niet realistisch resultaten

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •