Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Ik zie u niet met de nieuwste versie van vBET. Meestal adviseren wij het bijwerken van vBET naar de laatste versie, omdat mensen beschrijven problemen die zouden kunnen worden al vast. Maar omdat ik niet zie in de release-notities iets over URL problemen, ik zal je helpen met de oudere versie.
Gelieve te bevestigen dat u de juiste configuratie in Admin CP > vBET > Main - het lijkt erop dat vBET niet herkent uw basis-URL (misschien heb je het mis: forum, forum of de map of het forum hoofddomein). Ik ben niet in staat het probleem te reproduceren dus als u bevestigen dat uw configuratie OK, ik zal zijn om het probleem aan uw kant - ik zal contact met u opnemen via PM dan. Maar eerst controleer uw configuratie.
Wij vinden de oorzaak van dit probleem. Dit is een bug voor optie Vertalen 'alt' attributen. Op dit moment heb ik uitgeschakeld op uw server, plaatsen we hier info wanneer we het oplossen van het probleem.
We vonden de oplossing voor dit probleem - het zal worden opgenomen in de volgende release. Tot dan kunt u de vertaling van alt-attributen of uw vlag voor uw moedertaal hebben verkeerde URL op de vertaalde pagina ' s (blijft op de vertaalde pagina in plaats van terug te gaan naar inheemse taal).