Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Nog steeds niet in staat om dit werk te krijgen.

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Exclamation Nog steeds niet in staat om dit werk te krijgen.

    Sorry dat ik u stoor..

    Maar ik kan het gewoon niet dit te laten werken.

    Ik lees de installatie-instructies en hebben alle API-met uitzondering van Google.
    Wanneer ik klik op een van de vlaggen die ik krijg:

    PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik in plaats van in preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 554

    PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik in plaats van in preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 324

    Of dan krijg ik dit:

    Meerdere Keuzes

    De naam van het document dat u gevraagd (/Forum/Forum/search.php) kon niet worden gevonden op deze server. Echter, we vonden documenten met namen als degene die u aangevraagd hebt.
    Beschikbare documenten:

    /Forum/forum.php/zoeken.php?searchid=430182&language=hr (common basename)
    Overweeg het informeren van de eigenaar van de verwijzende pagina over de verbroken koppeling.


    Mijn forum is in een aparte map met de naam Forum en in uw instructies op het bedieningspaneel onder " - Forum-directory" ik heb /Forum

    Het even welke ideeën?

    Bedankt

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Zoals in de andere thread, het probleem is opgelost op uw server nu

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •