Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Fouten bij het installeren van

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Default Fouten bij het installeren van

    Hallo ik heb net een upgrade van mijn rijbewijs, en geprobeerd te installeren op uw 4.9.1 aan mijn forum, dat wordt uitgevoerd PHP7 SQL 4.2.5 en elke keer als ik probeer te importeren krijg ik de volgende fouten.
    Ik ben geen scripter van SQL begrijpen, zodat ik echt op een verlies wat dit betekent,

    Kunt u mij helpen aub?




    Het Importeren Van Het Product, Gelieve Te Wachten...

    [:]

    Call to undefined function mysql_num_rows() op regel 10 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code
    #0 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201): eval()
    #1 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/admincp/plugin.php(1755): install_product(' #2 {main}


    Fatale Fout van de Gebruiker: Call to undefined function mysql_num_rows() op lijn 10 in ..../includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code in ..../vb/vb.php op lijn 286
    Trace Gegevens:
    #1 : vbstop() aangeroepen in ..../includes/class_core.php op de lijn 6089
    #2 : vbulletin_error_handler() op regel
    #3 : trigger_error() aangeroepen in ..../vb/vb.php op lijn 286
    #4 : vB::handleException() op regel

    Var Type:
    [ NULL ]

    Var Data:
    null


    Het is niet te zien in mijn plugins dus lijkt te hebben over geschreven, mijn bestanden, maar niet volledig te installeren, dus ik kan niet verwijderen!

    Bedankt

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Snelle oplossing voor dit probleem:
    • Bestand openen do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
    • Find code:
      PHP Code:
      if (!mysql_num_rows($exists) ) { 
    • Vervang deze code:
      PHP Code:
      if (!mysqli_num_rows($exists) ) { 

    Dit probleem zal worden opgelost in de volgende release.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Default

    Hi, Bedankt voor de snelle reactie.

    Ik heb gezocht op het bestand, zoals u hebt gezegd, maar ik heb niets in mijn bestand dat lijkt op wat je hebt gepost.
    Het is duidelijk dat je het beter weten dan ik, maar ik zie niet in wat je met de vraag voor in dat XML bestand.
    Ik heb gezocht op verschillende vragen en niet vinden dat de code in do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml

    Kunt u adviseren? Ik kan kopieer de code hier als je wilt?

    Dankzij Ian

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Default

    Hallo ik heb een andere editor en nu het bestand gevonden en veranderd worden. Ik moet nu instellen in het configuratiescherm, maar het lijkt te hebben nu geïnstalleerd.

    Bedankt voor je hulp.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Ik ben blij dat ik je geholpen.

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Default

    Sorry dat ik u stoor..

    Maar ik kan het gewoon niet dit te laten werken.

    Ik lees de installatie-instructies en hebben alle API-met uitzondering van Google.
    Wanneer ik klik op een van de vlaggen die ik krijg:

    PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik in plaats van in preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 554

    PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik in plaats van in preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 324

    Of dan krijg ik dit:

    Meerdere Keuzes

    De naam van het document dat u gevraagd (/Forum/Forum/search.php) kon niet worden gevonden op deze server. Echter, we vonden documenten met namen als degene die u aangevraagd hebt.
    Beschikbare documenten:

    /Forum/forum.php/zoeken.php?searchid=430182&language=hr (common basename)
    Overweeg het informeren van de eigenaar van de verwijzende pagina over de verbroken koppeling.


    Mijn forum is in een aparte map met de naam Forum en in het " - Forum-directory" ik heb /Forum

    Het even welke ideeën?

    Bedankt

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Sorry voor de vertraging. We controleren waarom waarschuwingen nog steeds verschijnen (moet worden uitgeschakeld). We zullen binnenkort contact met u op. Zie PM.
    Laatst bewerkt door vBET; 04-07-17 in 11:54.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Zie prive bericht - we zijn klaar om u te helpen

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    Nov 2014
    Berichten
    8

    Default

    Bericht verzonden, sorry voor de vertraging zijn weg.

    Beantwoord UUR.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Probleem opgelost. Het was cosed door PHP 7 verschillen. Wijzigingen zullen worden opgenomen in een volgende versie, die je al op je server

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •