Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 11 naar 20 van 24

Onderwerp: Veel problemen met het installeren van op vbulletin 5

Threaded View

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Exclamation Veel problemen met het installeren van op vbulletin 5

Hallo, ik heb een aantal problemen met het installeren van op vbulletin 5
    Ik heb geüploade bestanden, mijn google api sleutel en alle benodigde instellingen op admincp

Toen ik probeerde om te importeren product-vbenterprisetranslator.xml ik heb de fout:

[QUOTE]
    Het Importeren Van Het Product, Gelieve Te Wachten...

[:]
    Waarschuwing: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code op regel 2
    Fatale fout: require_once(): Failed opening required '/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code op regel 2
    [\QUOTE]

[\QUOTE]

dus voegde ik dit op mijn "+kern+inclusief+config.php" te decalre de " [Diversen]['admincpdir']"
    [QUOTE]$config['Diversen']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
    vbulletin 5.1.9 niet over deze lijn van standaard.

Hoe kan dit xml-vragen voor een variabele die niet aanwezig is??

Hoe dan ook, na dat het is geïnstalleerd. Ik ging naar vbet instellingen en toegevoegd aan mijn google api sleutel en stel alle benodigde instellingen.

Nadat ik bewerkte mijn .htaccess en toegevoegde eerst deze lijnen (die op niet-upload+tools+omleiden-regels):
    [QUOTE]RewriteEngine On
    Opties FollowSymLinks

RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ index.php?taal=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?taal=$1 [L,QSA]
    [\QUOTE]

Niet gewerkt, elke taal flag ik gekozen taal is nog steeds nederlands

vervolgens heb ik de rest van lijnen op de .htaccess:
    [QUOTE]RewriteCond %{LIJST} !doorgestuurd=
    RewriteCond %{LIJST} !doen=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?doorgestuurd=$1 [L,QSA][\QUOTE]

Werkte, toen ik klikte op taal vlag veranderd in het forum, MAAR.. de afbeelding bijlagen waren niet te zien en ik kan niet aanmelden op admincp,
    wanneer ik probeerde in te loggen op admincp kreeg ik deze fout:
    [QUOTE] No input file specified. [\QUOTE]

BEWERKEN 2-10-15:

Lees mijn laatste post op deze draad te krijgen geholpen voor het installeren van vbulletin 5.1.9
    Laatst bewerkt door rafail; 02-10-15 in 17:24.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •