Hallo, ik heb een aantal problemen met het installeren van op vbulletin 5
Ik heb geüploade bestanden, mijn google api sleutel en alle benodigde instellingen op admincp
Toen ik probeerde om te importeren product-vbenterprisetranslator.xml ik heb de fout:
[QUOTE]
Het Importeren Van Het Product, Gelieve Te Wachten...
[:]
Waarschuwing: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code op regel 2
Fatale fout: require_once(): Failed opening required '/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code op regel 2
[\QUOTE]
[\QUOTE]
dus voegde ik dit op mijn "+kern+inclusief+config.php" te decalre de " [Diversen]['admincpdir']"
[QUOTE]$config['Diversen']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
vbulletin 5.1.9 niet over deze lijn van standaard.
Hoe kan dit xml-vragen voor een variabele die niet aanwezig is??
Hoe dan ook, na dat het is geïnstalleerd. Ik ging naar vbet instellingen en toegevoegd aan mijn google api sleutel en stel alle benodigde instellingen.
Nadat ik bewerkte mijn .htaccess en toegevoegde eerst deze lijnen (die op niet-upload+tools+omleiden-regels):
[QUOTE]RewriteEngine On
Opties FollowSymLinks
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ index.php?taal=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?taal=$1 [L,QSA]
[\QUOTE]
Niet gewerkt, elke taal flag ik gekozen taal is nog steeds nederlands
vervolgens heb ik de rest van lijnen op de .htaccess:
[QUOTE]RewriteCond %{LIJST} !doorgestuurd=
RewriteCond %{LIJST} !doen=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?doorgestuurd=$1 [L,QSA][\QUOTE]
Werkte, toen ik klikte op taal vlag veranderd in het forum, MAAR.. de afbeelding bijlagen waren niet te zien en ik kan niet aanmelden op admincp,
wanneer ik probeerde in te loggen op admincp kreeg ik deze fout:
[QUOTE] No input file specified. [\QUOTE]
BEWERKEN 2-10-15:
Lees mijn laatste post op deze draad te krijgen geholpen voor het installeren van vbulletin 5.1.9