Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 24

Onderwerp: Veel problemen met het installeren van op vbulletin 5

Banned

Ja, we getest vBET over vB 5.1.9. Ik vermoed dat dit is een probleem met de server configuratie. Probeer het opnieuw met behulp van de DSO. Als er na het invullen .htaccess zie je de witte pagina ' s proberen uit te schakelen vertaling providers in AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders Beschikbaarheid. Heb je mod_rewrite aanstaat?
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 01-10-15 in 18:52.

Junior Member

Op Vertaler aanbieders alleen google is actief vanaf het begin.
    mod_rewrite is standaard geïnstalleerd door apache
    dnb, met uitzondering van witte letters, krijg ik de foutmelding: Cannot modify header information - headers al verzonden in .../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 223

Banned

Heb je getest uw DSO na mijn laatste post? Ik corrigeerde een beetje een vBET bestand en ik zou graag zien als de DSO zal werken. Deze waarschuwing en een witte pagina bekende problemen waarvan de oplossing wiel moet makkelijker worden.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 02-10-15 in 08:24.

Junior Member

GEWERKT.

een vraag, moet ik vertrekken van de regels die je stuurde me op negeren url ' s?
    ook wanneer ik selecteer een taal die de codering heeft ingesteld in de browser naar unicode om weer de juiste tekens. Is er een manier om aan te geven vertaalde taal zonder dat hoeft te selecteren van de codering op de browser?
    Laatst bewerkt door rafail; 02-10-15 in 11:24.

Banned

Verwijder niet het negeren van de URL. Dit maakt het mogelijk uw bijlagen zullen niet worden geparseerd. Als u een wit pagina niet te wijzigen configuratie van de server, witte pagina ' s betekent meestal problemen met verbinding naar een vertaling van de provider.
    Al kijk ik en proeven van karakter codering problemen.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 02-10-15 in 11:33.

Junior Member

Ook op de vertaalde pagina ' s het beeld attachemnts worden niet weergegeven. controleer dat ook

Junior Member

Ik ben veranderd Talen en zinnen>Language manager>instellingen bewerken en bewerkt "HTML-tekenset" "UTF-8" en de codering probleem opgelost.
    Het enige probleem nu is dat bijlagen worden niet weergegeven op de vertaalde pagina ' s

Banned

Deed je kon laten zien, zo een link waar je de bijlagen worden weergegeven op de niet vertaalde pagina, en waar worden ze niet weergegeven op de vertaalde pagina?

Junior Member

Ik vaste bijlagen door het doen van een reparatie op bijlage tabellen (admincp>reparatie en/of optimaliseren van de tabellen)

Mijn conclusie (voor alle vb5 gebruikers die willen om deze plugin te installeren op hun forum):

Deze addon had wat problemen met de installatie die werden vastgesteld met "Marcin Kalak" Help (Veel Dank)

Om het te installeren op Vbulletin 5.1.9 u nodig hebt voor het bewerken "/core/includes/config.php" door het toevoegen van deze regel op het einde van het:
    $ Config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'admincp';
    De PHP processor moet worden "DSO" niet "CGI". Dus als je "cgi - " u moet chage het "DSO" op uw server. Op WHM cpanel kan worden gewijzigd door te gaan naar "Service configuratie>Configureren van PHP ad SUExec" En selecteert u er "PHP 5 Handler" "DSO"

Het .Htaccess moet hebben op de begin deze regels:
    RewriteEngine On
    Opties FollowSymLinks

RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [L, QSA]
    En bij de einde deze lijnen:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Doorgestuurd =
    RewriteCond %{LIJST} !doen=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(core|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?doorgestuurd=$1 [L,QSA]
    U moet toevoegen toevoegen aan "AdminCP->vBET->Vertaling Opties->Negeren Url ' s":
    /filedata/
    /ophalen
    /image.php
    En ga naar "Admincp>Talen en zinnen>Language manager>wijzig instellingen" en bewerken "HTML-tekenset" "UTF-8"

En Vbet Vertalen plugin werkt op Vbulletin 5.1.9
    BEWERKEN 27-12-15: na enkele betere controles vond ik veel problemen, pagina ' s niet eens vertaald en vele db fouten zijn opgetreden....
    Laatst bewerkt door rafail; 27-12-15 in 14:47.

Banned

Ik ben blij dat ik je geholpen. In de volgende release vBET zal het niet nodig zijn om te veranderen van het configuratiebestand.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •