hello,
Downloads
Sorry, maar je hebt geen licentie nog niet kopen voor vBET3.x/4.x. Ga naar onze aankoop sectie en kopen licentie om te kunnen downloaden.
Als u net gekocht licentie kunt u wachten tot de gegevens worden bijgewerkt in ons systeem.
In geval van vragen, neem dan contact met ons op.
^ ^ ^ Heb ik het kopen. Heeft hij niet het geld nog niet ontvangen?
heb je het kopen van deze rekening (Octavius gebruiker)? stuur mij uw factuurnummer door PM
Ja ik kocht het van Octavius en ik zal u de MTCN.
Hi. Ik ben terug van vakantie. Op dit moment hebben wij release-dag niet hebben voor deze functie. We moeten nog steeds ondersteuning voor andere tranlsation motoren te implementeren voor vBET3.x (nu alleen vBET4.x ondersteunt). Dus na dat we plannen maken voor andere functies
Over uw betaling - zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9147
Sorry als dit is een complete noob vraag, maar in dit deel van de code te integreren jullie op de hoogte:
als mijn forum is in een andere map, als de mijne is. Het is in 'forums', moet ik dit veranderen naar:Code:require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
dat zo is, voeg de / forums voor de / includes?Code:require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Dank.