Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 6 FirstEerste 12345 ... LaatsteLast
Resultaten 21 naar 30 van 52

Onderwerp: vBSEO integratie

Banned

Smile Homepage aliais

De homepage alliais leeg te zijn is in de instructies voor het VBSO integratie getoond op vbulletin.org.

dit was version243 denk ik - is deze instructie niet meer geldig?

Proost

RoyMogg

tekst op vb.org

Ik heb SEO vertaling links op, ik gebruik vBSEO en hoofdpagina is niet vertalen - wat is er mis?
    Zorg er eerst voor dat uw htaccess regels OK zijn -. Speciaal voor fora met subdirectory in URL.
    Ten tweede, NIET gebruiken Definieer Homepage Aliassen functionaliteit van vBSEO (zorg ervoor dat het leeg is).

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door roymogg View Post
    De homepage alliais leeg te zijn is in de instructies voor het VBSO integratie getoond op vbulletin.org.

dit was version243 denk ik - is deze instructie niet meer geldig?

Proost

RoyMogg

tekst op vb.org

Ik heb SEO vertaling links op, ik gebruik vBSEO en hoofdpagina is niet vertalen - wat is er mis?
    Zorg er eerst voor dat uw htaccess regels OK zijn -. Speciaal voor fora met subdirectory in URL.
    Ten tweede, NIET gebruiken Definieer Homepage Aliassen functionaliteit van vBSEO (zorg ervoor dat het leeg is).
    Ja - dit is niet meer geldig. We hebben veranderingen die het mogelijk maakt om nu thuis aliassen. Ik ga er nu om oude gegevens te verwijderen. Bedankt voor het wijzen naar ons
    Laatst bewerkt door vBET; 01-05-10 in 21:56.

Lid

en over vBSEO links voor cms artikelen en blog posts?

is er iets wat we moeten veranderen om dit mogelijk te maken?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door magmf View Post
    en over vBSEO links voor cms artikelen en blog posts?

is er iets wat we moeten veranderen om dit mogelijk te maken?

Lid

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Hallo, Ik weet dat je zeg eerst de regels voor de regels htaccess vbseo.php toe te voegen, maar voor veel mensen kan het verwarrend zijn, want er zijn twee lijnen met "vbseo.php."

Hier is het. Htaccess vBSEO origineel, kunt u de exacte lijn die we moeten de htaccess regels toe te voegen vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text

Lid

Translated text
    Alsjeblieft, kan iemand post een compleet voorbeeld van een. "Htaccess" die werkt met vBET en vBSEO?

Ik ben van mening dat de hoeveelheid berichten (en de pagina's) van deze draad een voorbeeld rechtvaardigt.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door trevis View Post
    Translated text
    Hallo, Ik weet dat je zeg eerst de regels voor de regels htaccess vbseo.php toe te voegen, maar voor veel mensen kan het verwarrend zijn, want er zijn twee lijnen met "vbseo.php."

Hier is het. Htaccess vBSEO origineel, kunt u de exacte lijn die we moeten de htaccess regels toe te voegen vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text
    Het is duidelijk beschreven om vBET regels toe te voegen net voordat ALLE regels om vbseo.php So 'vlak voor ALLE regels om vbseo.php' betekent - voor de eerste die aan vbseo.php - niet eerder niet later.

We wisten niet realiseren dat het verwarrend kan zijn. Hoe je stel voor dat we zouden het te beschrijven? - Wij zijn u graag nemen elke suggestie hoe zijn beschrijving te verbeteren

Quote Oorspronkelijk geplaatst door trevis View Post
    Translated text
    Alsjeblieft, kan iemand post een compleet voorbeeld van een. "Htaccess" die werkt met vBET en vBSEO?

Ik ben van mening dat de hoeveelheid berichten (en de pagina's) van deze draad een voorbeeld rechtvaardigt.

[] S,
    Rafael.
    Original text
    Geef uw huidige htaccess de inhoud en het forum URL -. Zenden wij u terug regels met de nodige wijzigingen

Lid

Translated text
    De site is www [dot] Mandela [dot] org en de mijne "Htaccess" nu is dit.:
    Code:
    RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
    RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
    RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
    RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
    RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
    RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
    ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
    RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]
    Ik ben gehandicapten met vBSEO. Ik heb geprobeerd om de regels leggen aan alle vbseo.php maar ik had goede resultaten.
    Original text

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Het is duidelijk beschreven om vBET regels toe te voegen net voordat ALLE regels om vbseo.php So 'vlak voor ALLE regels om vbseo.php' betekent - voor de eerste die aan vbseo.php - niet eerder niet later.

We wisten niet realiseren dat het verwarrend kan zijn. Hoe je stel voor dat we zouden het te beschrijven? - Wij zijn u graag nemen elke suggestie hoe zijn beschrijving te verbeteren
    Translated text
    Bijvoorbeeld, het lezen van uw instructies Ik zou de details van haar htaccess tussen de lijnen 3 en 4, is dat juist? Als ik het geprobeerd en het werkte niet
    Original text

Pagina 3 van 6 FirstEerste 12345 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •