Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: PhotoPost Pro

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default PhotoPost Pro

    Dit in strijd is met PhotoPost Pro. wanneer mensen kiezen hebben een vertaling PhotoPost geeft 404 fouten en ook degenen die vBSEO links te gebruiken die pad voor pp wijzigingen / nl / gallery etc

    zelfs wghen voeg ik negeer url / albums
    Laatst bewerkt door tsak76; 15-02-10 in 13:46.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We hebben niet gemaakt nog integratieproblemen in voor PhotoPost Pro en we weten niet meer informatie over hoe het werkt.

    Als u een tijdje experiment en controleer doet het zal werken met de banden met 'taal' parameter. Als ja, dan betekent het dat u extra .htaccess bestand in photopost directory ter ondersteuning van SEO Vertaallinks nodig. Schrijf ons over de resultaten

    Over negeren - je schreef dat links naar PhotoPost zijn / Gallery, Maar u geblokkeerd / Albums - Dat is het probleem. Block desbetreffende koppeling en PhotoPost zullen helemaal niet worden vertaald.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Maart 2010
    Berichten
    4

    Default

    Ik ben ook geïnteresseerd in een oplossing voor PhotoPost ... Ik heb het op mijn site pedicabforum / .com


    Gelieve te delen, als je een oplossing gevonden ....

    Tx

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Dus op dit moment u kunt instellen om geen ondersteuning voor vertalingen tegen allen voor PhotoPost Pro.

    Als je wilt kan PM me details toegang tot enige forum (kan test forum worden) die zijn geïnstalleerd PhotoPost Pro en vBET dan ik kan zien hoe het werkt en misschien een manier hoe het te steunen. Zolang pagina's gegenereerd door PhotoPost Pro worden gegenereerd door vBulletin het moet een manier om de vertaling te ondersteunen. Net zoals we steunen het voor onze pagina's buiten forum directory.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Integratie met Photo Post Pro wordt ondersteund nu Het was echt eerder, maar we schreven het op andere plaats, zodat alleen maar wand met de werkelijke opmerking hier te geven. Voor instructies zie hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •