vBET is geïntegreerd met de stand vBSEO en vB-vriendelijke URL ' s door het vertalen van de links-pagina. Dus elke nieuwe pagina is vertaalde niet alleen de inhoud, trefwoorden, beschrijving, maar ook de URL. Dit zorgt er voor dat voor spinnen dit is zichtbaar als volledig nieuwe pagina geserveerd in een andere taal ant zal worden geïndexeerd. Alle juiste SEO-technieken die zijn al opgenomen zal blijven, zullen we gewoon vertalen, content, meta en URL.
Als uw forum is groot, dan adviseren wij in de eerste stap te beperken talen die u zal dienen. Als het echt te beperken (bijvoorbeeld 2-3 talen - uw one en een aantal extra). En dan met de tijd om meer talen toevoegen. Het is omdat, zelfs als u gebruik maken van betaalde vertalingen (u kunt alleen gratis) dan meestal zult u het beperken van uw kosten en sommige pagina ' s zullen moeten wachten voor een vertaling, want van de gebruikte grenzen. Wanneer u alleen gebruik maakt van vrije vertalingen. Dus na verloop van tijd, wanneer de vertalingen worden opgeslagen door vBET kunt u een nieuwe taal toevoegen, en dus een van tijd tot tijd. Het zal ook goed zijn voor je SEO, omdat als je echt groot forum, en als u vermenigvuldigen uw inhoud op 53 dan onmiddellijk uw SEO zou kunnen worden gekwetst op een bepaalde manier (detail over de indexering zijn nooit bekend, maar niet handelen van verdachte).
We zijn niet in staat om te vertellen hoe veel nieuwe gebruikers te registreren in uw forum. Dit hangt vooral af van het onderwerp en hoe aantrekkelijk forum is voor gebruikers. Voor ervoor dat u uw verkeer zal toenemen veel en sommige van nieuwe gasten te kunnen registreren. Net zoals op deze site: eenvoudig NLP.pl darmowe forum o NLP - forum o NLP - het is met de gratis vertalingen (Microsoft, Apertium en al Yandex, omdat we er als echte test forum die real gegevens voor vertalingen en kunnen we op zoek naar bugs voordat we bij de introductie) en er zijn veel buitenlandse gebruikers die ook schrijft berichten in hun talen (vBET herkent en behandelt het - net als voor je bericht). Zoek op groepen voor de standaard taal (toegevoegd en beheerd door vBET) ik zie dat we er enkele duizenden buitenlandse gebruikers (meestal met standaard engels taal) en omdat we niet dwingen om de standaard taal (het is mogelijk met de optie) waarschijnlijk is er veel meer (zeker kijken hoeveel poolse gebruikers.
Wij bieden geen kortingen in deze tijd.
Im actief in de problemen waar ik moet outranking veel sites, maar im vinden machine vertaalde pagina 's lijken te zijn van de één-toets om mijn lagere rankings, Welke gedachten op dit zoals ik het lezen van vele artivles dat google vertaalde pagina' s zijn een deathnail voor seo? Ik ben het gebruik van het product al jaren en ben er heel blij mee, maar ik denk dat ik het kan nodig zijn om vertalingen te verwijderen.
Wij hebben nooit het gevoel dat de machine tranlsation lagere rankings. In feite voelden we het tegenovergestelde - vertaalde pagina ' s zorgt voor meer gebruikers en start miltilanguate discussies.
Bij het spinnen worden met het crawlen van uw pagina ze nemen de tekst die in de volgende stap wordt geïndexeerd. Het betekent dat uw inhoud wordt onthouden in zijn geheel en in onderdelen - met behulp van ingewikkelde algoritme scripts zijn ranking van uw inhoud door afzonderlijke woorden. Script is niet in staat om te vertellen heeft uw inhoud wordt gemaakt door mannen of automatisch vertaald, vooral die vBET ondersteunt handmatige correcties. De Scripts zijn niet in staat om het te vertellen, omdat de vertaling wordt gemaakt door scripts zelf - u hebt in uw inhoud, de beste scripts kunnen doen op het gebied van tekst analyseren. Zo gaat deze manier veronderstellen dat de beste inhoud index voor scripts\programma ' s, omdat het in de vorm die het script te begrijpen best - het is gegenereerd door scripts.