Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 19 van 19

Onderwerp: Verse installeren werken niet na integratie met de meest recente versie van VBSEO

Banned

Ik zie niet problemen met omleidingen. Links die u hebt gegeven, wil verplaatsen http://mymodeltalk.com/Jobs/de/model-castings-Acting-Auditions-Texas/1157232-Female-model-21-for-GPA-Golf-Tournament.html.
    Zijn u testen als u bent aangemeld?
    Geef een voorbeeld van een onjuiste omleiding.

Banned

Geen reactie - als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf hier.

Lid
    Plaats
    Atlanta

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    Ja ik heb nog steeds problemen en zou echt appreaciate als je kon een kijkje nemen zelf. Ik probeerde te reageren nadat ik terug van vakantie en uw site daalde. Wanneer ik Selecteer een taal en probeert te Voer een drilldownbewerking uit in een post leidt die post tot niets. Bijvoorbeeld: http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/models/1162426-a.html doorverwijzingen naar http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/model...t_delay0x.html.

Ook de forum-pictogrammen niet worden weergegeven, maar de basis href correct is ingesteld. Ik heb gedaan de installatie vier keer voor niet profiteren en hebben geweest trying voor positiebepaling zulks voor vier maanden nu. Ik heb niet echt hulp gekregen van uw steun. Erger... Google daalt vanwege de omleidingen en slechte links mijn ranking in de zoekresultaten.

NIET HELEMAAL GELUKKIG. Het lijkt erop dat een echte tech support service zou willen controleren van de site en de installatie voor zichzelf.

Banned

Ik zie het probleem en werken aan een moeilijke situatie.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 23-05-13 in 22:01.

Lid
    Plaats
    Atlanta

Bedankt. Thanks so much. Geloof me die het is een frustrerend probleem voor mij om te behandelen.
    Ik doe apprecia te uw inspanningen.

Banned

U hebt een conflict met de plugin, omdat het niet wordt geladen vBET global_complete haak.
    Ik controleerde dit conflict door te wijzigen in AdminCP->Plugins & Producten->Plugin Manager->vB Enterprise Vertaler global_complete de volgorde van uitvoering 1 en deze haak begon te werken. Haak moet worden grotere uitvoering om te kunnen werken goed, maar omdat er na die een conflict veroorzaken met een andere plugin.
    Probeer andere plugins tot uitschakelen vBET global_complete haak correct zullen werken (Controleer dit zet de AdminCP->vBET->Vertaling Opties->Vertaling reactietijd en zie als in de pagina wordt weergegeven in de top van de Vertaling responstijd). Om onbruikbaar te maken ga plugins naar AdminCP -> Plugins & producten -> Producten beheren en selecteer de juiste plugin uitschakelen.
    Als u aanduidt dat de plugin het probleem maakt zijn we blij om u te helpen bij het oplossen van het conflict.

Lid
    Plaats
    Atlanta

Zal doen, heb je een lijst van reeds geïdentificeerde onverenigbaar plugins? Gewoon nieuwsgierig.

Banned

We hebben een lijst van incompatibele plugins, niet omdat we proberen op te lossen de problemen van integratie plugins. Enkele voorbeelden van dergelijke oplossingen bevindt zich op: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Banned

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •