Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Groot probleem met dubbele inhoud

Senior Member

Default Groot probleem met dubbele inhoud

Ik heb een groot probleem met dubbele inhoud. Ik heb momenteel een limiet op de hoeveelheid tekens die per dag met Google vertaler zijn vertaald, want als ik niet het wetsvoorstel zou belachelijk zijn. Dat betekent helaas dat niet alle pagina's zijn direct vertaald en dezelfde inhoud op 13 verschillende pagina's bestaat (ik gebruik 12 vertalingen)

Ik sta open voor suggesties over hoe dit op te lossen. Ik denk dat dit is een van de redenen waarom die ik ben het verliezen van verkeer de laatste tijd.

Hier is een voorbeeld van wat Google wordt geïndexeerd:
    https://www.Google.com/search?q=%22s...w=1364&BiH=643

Banned

Hebt u suggesties over hoe dit op te lossen? Denkt u dat http://www.vbenterprisetranslator.co...Nate-Tags.html zal oplossen uitvaardiging? Wat toont de link die u heeft opgegeven?

Senior Member

Ik ben niet precies zeker hoe dit op te lossen. Is geen tekst helemaal beter dan dezelfde tekst 7 keer? (Ik zei oorspronkelijk 12, betekende dat ik 7)

Ik denk dat de alternatieve tags zal helpen.

De link die ik is niet langer de kwestie laat zien aangezien de pagina's zijn vertaald. Dit gebeurt vooral met nieuwe pagina's en zeer oude pagina's die zijn niet populair.

Senior Member

Hier is een actueel voorbeeld: https://www.Google.com/search?q=%22G...w=1364&BiH=643 (op dit moment zijn er 5 van dezelfde versie, I 'm guessing omdat de andere 2 zijn vertaald)

Het punt is dat Google is sneller dan ik kan hen vertaald hebben mijn pagina's crawlen.

FYI, ik heb Heel veel geld vorig jaar op vertalen en helaas upping de quota per dag is niet een optie.
    Laatst bewerkt door tavenger5; 04-02-13 in 13:51.

Banned

Quick fix alternatieve tags die we proberen zullen om zo snel mogelijk. U eerst proberen alternatieve tags. U kunt tijdelijk uitschakelen op de minder belangrijke talen.
    Bovendien kunnen we een configureerbare optie als er geen vertaling dan:
    1) Toon de oorspronkelijke tekst - het is nu
    2) Toon de oorspronkelijke tekst van de notitie zat te wachten voor vertaling - pagina vereist een heleboel kleine vertalingen en notities kunnen hinderlijk vaak worden weergegeven
    3) de lege tekst weergeven

Senior Member

Dank u voor de snelle reactie.

In plaats van meerdere vervelend notities tonen wanneer iets niet is vertaald, is er een vlag in het systeem om te zeggen 'deze hele pagina is vertaald'? (min widgets, aangezien veel widgets veranderen)

Ik denk dat de ideale optie zou zijn om "de lege tekst met een melding te zeggen dat de pagina is niet volledig vertaald nog Toon" kennisgeving zal verdwijnen zodra de pagina is vertaald.

Banned

Dank u voor uw suggestie. We zullen werken aan deze functie.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •