Dus,
Na het hebben van een leuke avond af hoe om te gaan rond enkele problemen met de Azure vertaler:
-De "veilige modus / open_basedir" ding werkt niet
-"microsoft vertaling geen drager informatie in het token gevonden"
Ik wilde delen een paar fixes.
Ten eerste, de "geen drager informatie" laat zien wanneer u typt niet in de juiste sleutels te vbulletin. Dankzij r.dziadusz voor deze oplossing
OK is hier het:
1.) Ga naar: Microsoft Translator | Windows Azure Marketplace
2.) Inloggen/registreren
3.) Kies youre abonnement:
4.) Ga naar: datamarket.azure.com/developer/applications/
5.) Klik op de knop "Registreren"
6.) Vul alle verplichte velden en klik op "CREATE" knop.
7. Get de waarden van ClientID en geheim - grenst aan-invoegen het in uw admincp:
ClientID - > Microsoft Comercial vertaling API-sleutel door Azure,
Secret - > Microsoft Comercial vertaling API geheim door Azure
Dan komt de fout van de CURL klagen over de open_basedir enzo. Zoals velen van u weten, werd de veilige modus afgekeurd onlangs in php, dus als u beschikt over een server met een recente versie van php dit zelfs geen probleem moet zijn. Echter CURL niet nog is bijgewerkt voor deze nieuwe verandering.
So... Na tweaken hier en daar vond ik een workaround.
Zoeken in de upload/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php voor de regel
PHP Code:
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
Kom mee, opslaan en uploaden naar de juiste directory. (Ik vond het in lijn 324, kan veranderen op versie te veranderen) Te laten werken op de azuurblauwe test, zoekt u naar alle verwijzingen naar de CURLOPT_FOLLOWLOCATION en commentaar van elke regel die noemt, opslaan en probeer het opnieuw.
Ik hoop dat dit helpt!