Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Vertaler product en CMS widgets

Lid

Default Vertaler product en CMS widgets

Running vBET 2.4.1 met vBulletin 4.1 resulteert in een onvermogen om te zien de configuratie parameters weer te geven na het klikken op een widget "configure" knop. Echter, als vBET 2.4.1 dan is uitgeschakeld, dan wordt de configuratie display goed wanneer de widget "configure" knop wordt geklikt. Dit is niet een kritiek probleem, maar ik dacht dat het zou kunnen helpen met de ontwikkeling van de vBET 4.x versie.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Bedankt voor opmerking. Wij behandelen deze

Ik probeerde dit en het werkt ... Ik was het configureren door Admin CP. Kunt u mij vertellen wat er precies moet doen om dit probleem te zien? Ook heb ik al getest op de versie met een aantal bugs verholpen, dus het is mogelijk dat dit er ook een was gecorrigeerd.

Lid

Misschien is vastgesteld. Hier is een link naar discussie door andere gebruikers hetzelfde probleem ervaren en dat kan helpen: vbulletin.com

2.4.2 was al vrijgelaten - gelieve gemaakt actualiseren en controleren doet het nog steeds voordoet

Lid

Ja, net geïnstalleerd 2.4.2 en deze problemen is opgelost. Dank je wel!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •