Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Forum cache verpesten

Default Forum cache verpesten

Hoi allemaal!

Ik heb onlangs een probleem met mijn forum cache. De enige veranderingen ik maakte was dat ik een upgrade naar vbet 4.5.1, dus ik dacht dat dat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik had een andere kwestie vóór en vBET ingelogd zijn als admin en gebruikt de FTP-bevoegdheden om op te lossen het probleem met de upgrade. Het nieuwe onderwerp in mijn forum is dat degene die inlogt kan niet ze zijn ingelogd zien tenzij ze de pagina vernieuwen. Het zelfde gaat naar PM en boeken. Geen wijzigingen worden gezien tenzij ze de pagina vernieuwen.

Dit kan niet worden een probleem met vBET zelf, maar ik denk dat de meest waarschijnlijke oorzaak zou kunnen zijn omdat de enige veranderingen ik maakte onlangs de upgrade.

Kan iemand me informeren over deze kwestie? Is dit een probleem met mijn vBET plugin, of moet ik kijken elders?

Bedankt voor de reactie!

Nevermind - het was immers een hosting bedrijf probleem. Oef! Alles opgelost...

Sorry voor de moeite. Niet een vBET kwestie hier, dus wees zo goed wegcijferen dit!

Banned

Ik ben blij dat je het probleem opgelost. Ik sluit deze draad.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •