Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Wat zou ervoor zorgen dat het plaatsen van vlaggen * niet * om te laten zien?

Lid

Default Wat zou ervoor zorgen dat het plaatsen van vlaggen * niet * om te laten zien?

I 'm running vBulletin V4.2PL2 en VBET 4.4.6.

Ik * denk * ik heb gewerkt rond mijn proxy probleem, is traag, maar het zal uiteindelijk vertalen naar de pagina als u op een van de vlaggen bij de bovenkant klikt.

Ik * niet * zie echter de gewone taal vlaggen op de posten. Ik vermoed dat een instelling, maar na gaan over mijn instellingen meerdere keren, ik kan niet vinden wat ik mis-set dit uitschakelen.

Help!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. Houd er rekening mee dat de prestaties is beter wanneer cache is opgevuld. Op dit moment die uw server wachten voor nieuwe vertalingen moet totdat ze van vertaling provider komen - wanneer die in de cache zijn opgeslagen is het veel sneller

Over de kwestie - wat bedoel je met normale vlaggen? Alle vlaggen instellingen vindt u in Admin CP - > weddenschap - > vlaggen. Er is optie voor dropdownmenu en vlaggen op een rij (misschien die zijn normale) - dus locatie voor degenen die in een rij is ingesteld door de parameter Vlaggen Place.

Vertel deed het helpen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geen reactie - beschouwd als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf in deze thread

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •