Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Alle advertenties verdwijnen, hulp nodig:)

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    15

    Cool Alle advertenties verdwijnen, hulp nodig:)

    Ik installeerde de laatste versie 2.4.1 op mijn test site. Ik had een beetje moeite het plaatsen van de vlaggen en eindelijk verschenen ze hieronder of op de bodem van de onderstaande navigatiebalk advertentie.

    Vertaling selectie en werking was fantastisch, toen plotseling de advertentie en vlaggen verdwenen.

    Ik heb een handicap van het product, gebeurde er niets, nog steeds een ontbrekende advertentie. Daarna heb ik uninstaled het product, nog steeds niets gebeurd, geen ad. Ik verwijderde alle bijbehorende bestanden van de het product. Nu heb ik mijn advertentie terug.

    Eventuele suggesties zeer op prijs gesteld.

    Bedankt,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Heel vreemd, maar als je nog steeds probleem met advertenties nadat vBET is uitgeschakeld betekent dit dat het niet was vBET fout (mod niets doet wanneer deze is uitgeschakeld - vBulletin kan dat wat schelen). Vooral dat het werkte aan het begin en net gestopt in de tijd (zoals ik begreep).

    Kun je te reproduceren? Gelieve opnieuw te installeren vBET en opnieuw te vertellen gebeurt het?

    Het kan een tijdelijke kwestie met AdSense.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    15

    Default

    Dat is wat ik ook dacht. Heeft geen enkele zin, dat is waarom ik het vroeg. Ik doe een herinstalleren morgen (mijn tijd). Ik zal u laten weten wat er gebeurt.

    Bedankt,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Groot

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    15

    Default

    Goed nieuws, de installatie ging goed en vlekkeloos. Tot nu toe na ongeveer een uur van het testen, geen verlies van advertentie

    Ik haat dit deel .... MAAR,

    1. Ik merkte is het heel traag, niet snel zoals op deze site. Ik veronderstelde dat is de upgrade-functie

    2. Ik vond een aantal anomalieën in het forum categorieën, Ik heb getest met IE8 en Chrome. Beide hebben verschillende afwijkingen.

    3. Is het NavBar knop alleen beschikbaar in vBET 3.3.?

    Aarzel niet om kijken naar de test site MyCockpit.org - Home

    Als u wilt dieper te graven, laat het me weten via e-mail, zou ook graag beta test vBET 3.3. op mijn test site.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    1. Gratis versie is langzamer. vBET 3.x is betaald en het is meer geoptimaliseerd.
    2. Open nieuwe thread voor dit en het meer beschrijven
    3. Als u dropdown menu bedoel met vlaggen - dan ja.

    Houdt u er rekening mee dat vBET 3.3.0 niet klaar is voor VB4. Betaalde versie van vBET zal klaar zijn voor VB4 worden in maart.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •