zoals de titel zegt. "Gebruik Google alleen" is ingesteld op Nee
zoals de titel zegt. "Gebruik Google alleen" is ingesteld op Nee
Ik moet opmerken dat geen andere aanbieders beschikbaar op dit moment zijn sinds I 'm guessing dat de dagelijkse max werd bereikt. Google is beschikbaar, maar het is niet als zodanig worden gemarkeerd.
Voer tests voor google. U hebt het:
vBET gedownloade bestanden - >-not-upload - > Extra - > googleapiv2test.php
Plaats het in je forum hoofdmap en Toon mij resultaten
Begin vertaaltoets voor Google API v2
Test resultaat: {"fout": {"fouten": [{"domein": "usageLimits", "reden": "accessNotConfigured", "bericht": "Toegang niet geconfigureerd"}], "code": 403, "bericht": "Toegang niet geconfigureerd"}}
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 502.209960938
Dat is vreemd, omdat ik niet veranderd geen instellingen in de console Google API
Ten eerste:
Uw vertaling Google API v2 werkte voordat fout opgetreden, of het werkte niet uit begin?
Als het gebruikte om te werken, kon zullen we moeten contact opnemen met Google service als geen, u ten eerste controleert:
-Als facturering is ingeschakeld via de API's Console
-Als u correct geconfigureerd vBET hebt
Ik heb ook een andere mogelijke oplossing gevonden:
Je zou kunnen proberen het uit en weer in te schakelenhet is dat ik deed en uitschakelen vertalen api service alleen
-V2 Google translate API werkte prima voor mijn laatste upgrade naar de nieuwste versie
-Facturering is ingeschakeld
-API-sleutel en alles wat overeenkomt met in vBET, geen andere instellingen dan gebruik google alleen zijn gewijzigd
-Ik heb geprobeerd de api en uit draaien
Dus ok, ik zal het schrijven van Google in uw naam, of zou u willen doen door uw eigen?
Als u dat doen zou, zou het geweldig. Laat me weten als u andere informatie nodig.
Mail gestuurd wachten op antwoord
Ik eerder schreef een bericht in een Google-discussiegroep en het lijkt erop dat iemand van Google het bevestigde. Probleem opgelost!