Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: vBET moet niet worden gekoppeld aan deze server forums!

Senior Member

Default vBET moet niet worden gekoppeld aan deze server forums!

Hallo, in de afgelopen 24 uur mijn opslag gebruik explosief out of control en het was tot één ding!, een foutenlogboek had gevuld met deze
    PHP Waarschuwing: strpos () [< een href="/forum/nl/function.strpos" > function.strpos </a>]: Offset niet opgenomen in de tekenreeks in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php op lijn 398
    ik had vele, vele duizenden van hen (25GB in alle!) en het lijkt erop dat dit alles was het gevolg van het niet kunnen om contact met vBET de server!

Dit was niet gewezen wanneer aankoop dat onze server moet kunnen contact opnemen met jou te allen tijde!, uw server was down en dus was de software (modificatio) die ik van u gekocht, is er een reële behoefte aan vBET worden voortdurend in contact met uw server?

Gepensioneerde;)

Ik zal proberen om in te checken op mijn test forum. Ook kunt u beschrijven mij stap voor stap wat je zou tevoren fout verscheen?

Senior Member

Eenvoudige, die fouten werden opgenomen in mijn fout log alle de tijd dat uw site was beneden gisteren, wanneer uw site kwam terug de fouten gestopt of vertraagd, ik heb nu alleen duizenden van hen vandaag (17 mb)
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door thecodecage.com error log
    [03-Feb-2012 13: 20: 48] PHP Waarschuwing: strpos () [< een href="/forum/nl/function.strpos" > function.strpos </a>]: Offset niet opgenomen in de tekenreeks in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php op lijn 398
    , het forum functioneert normaal gesproken geen problemen of fouten met uitzondering van die vullen mijn foutenlogboek.

Dus geen stappen u deze opnieuw maken!

Gepensioneerde;)

Nog steeds bestaat dit logboek? Als ja ik sommige Logboeken kunt instellen en controleert wat er gaande is.

Senior Member

U hebt forum root toegang, de log-uitgangen (ik duidelijk het dagelijks!) en recht heeft nu meer dan 2 GB van posten al uit vBET, u kan het bestand verwijderen, maakt u een ander leeg en dan kom regelmatig terug voor fouten zoals 2 GB wordt niet geopend in server en hebt u moeite openen op uw PC.

EDIT: Ik moet zeggen dat mijn server niet is vastgesteld in maanden (er waren enkele 500 fouten, maar ze waren kortstondige en ik deed hen bij het wijzigen van een van mijn eigen plugins).

foutenlogboek is te vinden op /public_html/forumz/error_log
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 05-02-12 in 20:14.

Gepensioneerde;)

Momenteel verbergen ik deze waarschuwing niet om uw forum crash/prullenbak. Op dit ogenblik ben ik controleren waarom het wordt weergegeven. Ook kan niet ik deze fout opnieuw
    Ik heb deze lijn veranderd
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    In deze regel:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Member

Hallo, verder met dit probleem of waarom was het melden van het probleem?

Gepensioneerde;)

Meest waarschijnlijk, wanneer in een providers heeft een interne fout (dit één die ook onze server crashte) maken enkele vreemde tranlation outup die begonnen eindeloze lus - dat waarom do niet invloed op uw server verklaren zou - zoals u zei forum boete werkte. Ik bladeren opnieuw uw foutbestand is vrij van deze waarschuwing- of je gewoon errased het?

Senior Member

Ik heb niet helemaal het foutenlogboek bewerken, zelfs de fouten die ik gemaakt ik links er, dus doen u denkt dat deze fout is verholpen of is het gewoon verborgen door de bestandswijziging u gemaakt?

En ja het forum functioneert prima, ik niet betalen voor teveel vertaling google slechts 100.000 tekens per dag dus een heleboel vertalingen zijn links te wachten om te worden vertaald.

Gepensioneerde;)

Ik denk dat de fout is vastgesteld, otherways foutenlogboek moeten andere waarschuwingen van de zeer dezelfde lus heeft, als iets verschijnen opnieuw gelieve ons te contacteren

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •