Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 19

Onderwerp: Niets werkt.

Senior Member

Question Niets werkt.

Jongens ik echt wat hulp nodig hier. Ik heb nu een Google vs2 betaald API-sleutel, maar opnieuw, na 1 minuut als geen van de vertaler diensten zijn beschikbaar. Uitvoeren van de test google geeft me dit:

Begin vertaaltoets voor Google API v2
    Test resultaat: {"fout": {"fouten": [{"domein": "usageLimits", "reden": "dailyLimitExceeded", "bericht": "Dagelijkse limiet overschreden"}], "code": 403, "bericht": "Dagelijkse limiet overschreden"}}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 118.327148438

Met andere woorden, zelfs met de betaalde Google-API doet vbet niets voor mij meer. Hoe kan ik dit weer aan het werk krijgen?

Dank.

Senior Member

Taurus welke grenzen hebt u ingesteld in https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Taurus welke grenzen hebt u ingesteld in https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?
    Ik ben niet zeker, ik zal moeten controleren, wat stel je voor ik er? Bedankt voor de hulp!

Senior Member

Nou het was ingesteld op 2 000 000 tekens per dag, ik nu verhoogd het tot 4 000 000 per dag. Dit is nu mijn google test:

Begin vertaaltoets voor Google API v2
    Test resultaat: {"gegevens": {"vertalingen": [{"translatedText": "hello", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 75.1730957031

Nog op de vbet controle blijft deelvenster Googles beschikbaarheid enkel op Nee.

Senior Member

Heeft u geprobeerd de cron (geplande taak) om bij te werken die handmatig uitgevoerd?, in mijn ervaring gebruik ik ongeveer 1 M tekens in een uur!

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Heeft u geprobeerd de cron (geplande taak) om bij te werken die handmatig uitgevoerd?, in mijn ervaring gebruik ik ongeveer 1 M tekens in een uur!
    Sorry mate, je verloren me, welke cron voor wat?

Senior Member

in Admincp > geplande taken theres een cronjob (geplande taak) om te testen de aanbieders, uw test die u toonde dat google beschikbaar was na upping de limiet, maar het niet meteen in admincp weerspiegelen, omdat de cronjob niet had uitgevoerd te werken

Gepensioneerde;)

Hi
    Zoals ik het zie, is er geen fout. vBET controleert automatisch uw beschikbaarheid in elke 10 minuten. Als u wilt kunt u het handmatig door
    admincp - > geplande taken - > vB Enterprise Translator (Providers beschikbaarheid) - > nu uitvoeren

Maar ook wanneer u controleren grenzen al kunnen worden bereikt. Google API v2 test doen verschijnen niet de eventuele fouten.

Senior Member

Ja, ik krijg dat, maar waarom het toont dat Google is niet beschikbaar als het daadwerkelijk beschikbaar is?

Senior Member

Dit is echt gefrustreerd. Zelfs wanneer de limiet niet bereikt is, blijft de beschikbaarheid van google gaan in- en uitschakelen. En tijde is niet vertalen. Ik kan neem wat steun hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •