Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 26

Onderwerp: Mensen die mijn site bezoeken zijn eerst een vraag gesteld in Russisch?

Gepensioneerde;)

Ik login/logouat, aantal posten bladeren en ik zag pop-up. Kon u Beschrijf me stap voor stap wat te doen zien het pop-upvenster?

Senior Member

Ik denk dat u zult moeten om cookies te wissen nu, maar toen werd gemeld voor mij (en ik heb het een paar keer mezelf) ik ingelogd out klikte op de link om terug te keren naar de pagina die ik laatst bekeken en het vak popped opwaarts en de site zou niet goed geladen totdat een van de knoppen is geklikt, ik ervaren het in IE9 de gebruiker die gemeld was het gebruik van Firefox

Gepensioneerde;)

O.k. zal ik test het in die browsers

Gepensioneerde;)

Nog steeds geen POP-up. Gelieve te geven me exacte "wat te doen" lijst, als het aan u toont. Exacte url, exacte vertaling (indien nodig), wanneer (in welke draad) logout, in welke proberen aan login - alles kan uit

Senior Member

De stappen die ik je gaf is hoe het gebeurt, ik kan niet het opnieuw weer, ik wist u deze opnieuw maken eens na het doorvoeren van het probleem hier maar niet opnieuw kan, de gebruiker didnt geven een andere url dan de een hij was doorgestuurd naar Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office обсуждения-Excel VBA программирование - доступа en toen het gebeurde voor hem dat ik betwijfel ten zeerste dat ik erin geslaagd om te plukken de exacte draad hij deed om bericht omleiding.

EDIT: hij heeft net vertelde me dat hij was niet ingelogd, trad hij gewoon de url van de site in zijn browser om hem er en de pop tot verscheen!

Gepensioneerde;)

Ik weet dit is het probleem voor u, maar op dit moment is moeilijk te raden wat het kon nicht. Kon gelieve hem vragen welke taal zijn gebruiker s?

Senior Member

Ik gaf u al deze informatie aan het begin van de draad, hij had geen een forum detachering taal als hij was niet ingelogd, zijn browser is ingesteld op Engels en hij is Indiase wonen in New Dehli ******

Gepensioneerde;)

OK bedankt. Ik zal check it opnieuw, maar zoals ik al zei dat het is moeilijk te raden wat het coused, vBET-Michal is uit deze week, maar nadat hij terug is zullen we praten over deze kwestie. Laat me weten als u aanvullende informatie over een fout krijgen.

Senior Member

OK, maar ik had het voortdurend een goed paar weken geleden, dan het verdween toen ik deed de upgrade, maar nu lijkt het erop dat het nog steeds kan worden ervaren, ik gewoon de Russische taal uitschakelen misschien als ik niet vertrouwen op de kwestie niet zelf aanwezig en wanneer mijn alexa ranking van 79,000 aan meer dan 300.000 is gegaan, dan is het ernstige, mijn ranking is beginnen te komen terug maar zoals ik al zei kan ik de kans nemen dus ik zal het uitschakelen.

Gepensioneerde;)

Terwijl wij niet controleren deze pop van binnen is er één explenation waarom in Russisch blijkt (uit te schakelen compleet, zoals ik al zei in vorige post, doen: admincp -> vbet -> diversen -> Redirect om gebruikers-taal : Uitgeschakeld):
    -Na logout - gebruiker heeft geen zijn instellingen - hij wordt behandeld als gast, popup lezen van cookies van uw browser-instellingen

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •