Jeg login/logouat, bla gjennom noen innlegg, og jeg fikk ikke se noen popup-vindu. Kan du vennligst beskriv meg skritt for skritt hva du ser popup-vindu?
Jeg login/logouat, bla gjennom noen innlegg, og jeg fikk ikke se noen popup-vindu. Kan du vennligst beskriv meg skritt for skritt hva du ser popup-vindu?
Jeg antar du har å slette informasjonskapslene nå, men da det ble rapportert til meg (og jeg har sett det et par ganger meg) jeg logget ut klikket koblingen for å gå tilbake til siden sist viste og boksen popped opp og området ville ikke laste riktig før en av knappene ble klikket, jeg opplevde det i IE9 til brukeren som ferdigmeldte den var benytter Gi avskjed
OK skal jeg teste det i de webleserne
Fortsatt ingen popup-vindu. Behage gir meg nøyaktig "hva å gjøre"-listen når det viser til deg. Nøyaktig url, nøyaktige oversettelse (om nødvendig), når (i hvilken tråd) å logout, i som forsøker å logge inn - alt kan saken
Fremgangsmåten jeg ga deg er hvordan det skjer, jeg ikke kan gjenopprette det igjen, jeg klarte å gjenskape det en gang etter bokføring problemet her, men ikke på nytt, bruker didnt gir en URL-adresse enn det han ble viderekoblet til Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office обсуждения-Excel VBA программирование - доступа og når det skjedde for ham jeg veldig mye tvil at jeg greide å plukke nøyaktige tråden han gjorde for å få meldingen omadressering.
EDIT: han har bare fortalte meg at han var ikke logget inn, han bare inn områdets URL-adresse i sin nettleser for å få ham der og popmusikk opp dukket opp!
Jeg vet dette er problem for deg, men akkurat nå er vanskelig å gjette hva kan couse den. Kunne vennligst spør ham hva hans bruker språket s?
Jeg ga deg all denne informasjonen i begynnelsen av tråden, han har ikke en forum innlegg språk som han var ikke pålogget, sin nettleser er satt til engelsk, og han er indiske bor i New Dehli ******
ok, takk. Jeg vil sjekk den igjen, men som jeg sa er det vanskelig å gjette hva coused det, vBET-Michal er ut denne uken, men etter at han er tilbake vil vi snakke om dette problemet. Hvis du får mer informasjon om en feil kan du gi meg beskjed.
OK, men jeg hadde det stadig et godt par uker siden, så den forsvant når jeg gjorde oppgraderingen, men nå synes det at det kan fortsatt oppleves, jeg kunne rettferdig arbeidsudyktig det russisk språket som jeg ikke kan stole på spørsmålet ikke er til stede, og når min alexa ranking har gått fra 79,000 til over 300.000 er det alvorlige, min rangering begynner å komme tilbake opp, men som jeg sa jeg ikke ta sjansen så jeg vil arbeidsudyktig den.
Mens vi ikke kan kontrollere denne pop fra inne det er en explenation at det vises i russisk (Hvis du vil deaktivere den completly, som jeg sa i forrige innlegg, gjør: admincp -> vbet -> misc -> Omdirigere brukeren språk : Deaktivert):
-Etter logout - brukeren har ingen hans innstillinger - han er behandlet som gjest, popup lese informasjonskapsler fra leserinnstillingene