Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 14 van 14

Onderwerp: Draad inhoud niet worden vertaald

Gepensioneerde;)

Hi
    Ik die quickfixes voor u - withour bijwerken vBET geïmplementeerd.
    Als u uw vBET zul je code opnieuw wijzigen bijwerkt, ondersteunt want ken niet oficialy oudere versie van vBulletin

Ik gecontroleerd en u bereikt uw grenzen in zowel Microsoft en Apertium, zoals men zegt hier
    Je hebt je grenzen bereikt zodat tekst is niet vertaald, maar zodra de vertaalde tekst als thread titel zal verschijnen.

Opmerking u gebruikt alleen gratis vertalingen API's u altijd kunt betaald gelieve degenen: Google API vertaling v2, en betaald abonnement van Microsoft Trabnslation door Azure (als u bijwerken uw PHP)

Senior Member

Hi, Kunt u het toevoegen van de extra aanpassingen stappen om het reeds gepost door vBET hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , de gids was niet bijgewerkt. Ik betaalde om compatibel te maken dit een extra vergoeding, wanneer een update uit komt zal ik mod het mezelf zonder het hinderen van iedereen.

Gebruik de Google V2 moet ik bijwerken mijn PHP? Ik dacht dat het was alleen voor Microsoft?!?

PS. eens vertaald moeten niet de vertaalde woorden blijven in de cache?

Thank You!
    Laatst bewerkt door mario06; 14-01-12 in 06:46.

Gepensioneerde;)

Het bijgewerkt:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post3666

Gebruik de Google V2 moet ik bijwerken mijn PHP? Ik dacht dat het was alleen voor Microsoft?!?
    Op dit moment ben ik reimplementing functie, die het niet zal gebruiken json_translate zodat u het gebruiken kan zonder te werken uw PHP

PS. eens vertaald moeten niet de vertaalde woorden blijven in de cache?
    vBET is hele zinnen caching. Maar ja zodra vertaalde tekst in de cache blijft.

Gepensioneerde;)

Hier is een quicx oplossing voor uw probleem:
    FIX

Nu zult u kunnen gebruiken Microsoft vertaling door Azure zelfs met oudere php versie

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •