Ondersteunt de nieuwe vBet updates native (out of the box) vBuletin 3.6.12 of moet een van de leden van de teams ondersteuning of ons veronderstellen te mod iets te krijgen om te werken?
Groeten
Ondersteunt de nieuwe vBet updates native (out of the box) vBuletin 3.6.12 of moet een van de leden van de teams ondersteuning of ons veronderstellen te mod iets te krijgen om te werken?
Groeten
vBET ondersteunt de nieuwste releases van vBulletin. Ons product is ook compatibile met elke release vBulletin maar er is mogelijkheid dat sommige extra integratie zal worden die nodig zijn bij het upgraden van vBulletin naar sommige oudere versies
Kan ik het zelf doen? Is er een handleiding?
En hoe werkt het betaalde api2, Microsoft, enz? Is het alle zichzelf?
Meest waarschijnlijk nodig u om het even wat helemaal niet - maar ik u daarvan niet verzekeren. Echter, als er een fout wordt weergegeven wij zal u helpen en begeleiden uKan ik het zelf doen? Is er een handleiding?
U zal alleen verplaatsen (open nieuwe) rekening in Microst Azure Server - ook u kunt inloggen met je oude MSN id en Registreer nieuwe aplication + inschrijven voor Microsoft vertaling APIEn hoe werkt het betaalde api2, Microsoft, enz? Is het alle zichzelf?