Ik aanbrengen niet geen wijzigingen. Ik ben op vBulletin 3.6.8 met vBET3.4.1.
Is Google veranderd zijn vertaling API of iets?
Ik aanbrengen niet geen wijzigingen. Ik ben op vBulletin 3.6.8 met vBET3.4.1.
Is Google veranderd zijn vertaling API of iets?
Ik bevorderde enkel aan vBET 3.5.2 nu mijn vertaling pagina helemaal leeg is. Wat ben I die mist?
OK. Ik heb deze lopende googletest.php. Het lijkt erop dat ik door Google geschorst ben
Begin vertaaltoets voor Google API v1
Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 566.118164062
Mijn test Microsoft API lijkt goed. Moet niet mijn vBET nog steeds met Microsoft API vertalen?
Beginnend vertaling testen MS
Testresultaten: "Hello"
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 492.813964844
Hi,
Ja kon het maar de test die u kan misleidend zijn, omdat het testen vertaling alleen in één seconde
U kon Controleer:
-deed u instellen-heb je update = map opnieuw uploaden uploaden - once - > vbet_translation_options Als geen aub, dat doenadmincp - > vBET - > Vertaling Providers - > gebruik Google alleen: Nee
Ja ik heb ' gebruik Google alleen: NO' en ik uploaden vbet_translation_options map.
Nu als ik klik op een vlag, krijg ik de volgende foutmelding:
Fatale fout: Call to undefined function save_settings() in /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 28
Ik herinner me vaag dat ik begon steeds boven fout nadat ik sommige veranderingen op basis van de aanbeveling van de FAQ op de prestaties bracht. Het gevoel dat het kan worden gerelateerd aan geheugencache of iets
Laatst bewerkt door myandy99; 30-10-11 in 19:00. Reden: nader
U verwijderen/bewerken alle bestanden, (andere dan voor vbseo integratie)
Zou u mij alstublieft vertellen welke stappen (van FAQ prestaties hint) werden gemaakt?
Als u bent vergeten dat een van deze Gelieve PM me uw toegang mede zal ik check it op uw server
Ik herinner me dat het probleem zich voordeed nadat ik geheugencache van geen tot iets veranderd. Maar nu ook al heb ik veranderd de geheugencache terug naar 'Geen' het probleem bestaat nog steeds
Ik heb niet verwijderen/bewerken alle bestanden, (andere dan voor vbseo integratie)
Laatst bewerkt door myandy99; 01-11-11 in 13:22.
De lijn van de code waar fatale fout optreedt lijkt te zijn de volgende. Kan ik enkele antwoorden krijgen?
Code:save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
U foutbericht verschijnt omdat van het systeem kan niet vinden functie save_settings die is vBulletin functie en moet in adminfunctions_options.php nu ik niet weten waarom het niet kan worden gevonden, gelieve te heroverwegen reupload alle vBet bestanden, of neem PM me toegang te krijgen tot de details, en ik zal controleren.
Het is nauwelijks mogelijk dat deze fout werd uitgelokt door geheugencache waarde te wijzigen