Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 16 van 16

Onderwerp: gebroken links

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Een mogelijke hint - op uw oorspronkelijke pagina in de HTML-bron die ik zie:
    Code:
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
    Houd er rekening mee dat vBET hoofdlettergevoelig in het geval van de codering is en het is duidelijk wordt beschreven in installatieprocedure:

Heb je het UTF-8 instellen in plaats van utf-8. Dit kan de reden zijn. Pease veranderen (instructies in readme.html van vBET pakket) en hielp het vertellen. Zoniet gelieve te proberen met de cache uitgeschakeld voor een moment of zelfs beter maken nieuwe thread voor het testen met titel die zeker was niet vertaald nog (uw cache-inhoud kan worden verbroken wegens verkeerde instellingen). Ik zou check it mezelf, maar uw Admin CP is niet in het Engels en ik ben niet in staat om daar te werken.
    U bent genious!

Na resetted UTF-8 utf-8 vertalingen begint te werken normaal, maar in sommige thema's heb ik nog steeds deze vreemde "0%B0%F1%82%F0%BC%F1%8B.html".

Hoe op te lossen?
    Laatst bewerkt door sergarch; 27-10-11 in 12:54.

Gepensioneerde;)

Geef ons directe url naar waar het wordt weergegeven

Hier eenvoudige willekeurige voorbeelden:

http://www.xpam.org/en/induizm-video...%A0ankaru.html

http://www.xpam.org/TR/content/244-%...%90%F0%B0.html

Deze koppelingen ziet eruit als gebroken links.
    Op die URL vertaling niet werkt, of sommige delen vertaald en sommige van hen niet.
    Laatst bewerkt door sergarch; 28-10-11 in 06:55.

Gepensioneerde;)

Ik zie de vertaling werken: Lees deze berichten over onvertaald/gedeeltelijk vertaalde tekst: 1 en 2
    Over nog steeds gebroken link heb ik om te controleren of
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 28-10-11 in 12:06.

Gepensioneerde;)

U annuleerteken wees PM me toegang tot uw admincp/vbseo/ftp die ik heb om het te controleren op plaats

Gepensioneerde;)

Geen antwoord vind het opgelost, hebt u voor dit onderwerp vraag ik, zal heropenen voor een andere kwestie open nieuwe thread

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •