Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 14 van 14

Onderwerp: Circulaire controleren en schakelen van API's om stroom van vertalingen te houden

Senior Member

Doet op nood voor een geplande taak worden en een bepaalde provider uitgeschakeld voor een uur op een moment?, maakte ik een suggestie hier circulaire controleren en schakelen van API's te houden stroom van vertalingen waar misschien we kunnen altijd beginnen op de top van onze lijst van aanbieders en maken testen of call (zoals de een u verstrekt aan test Google respons en reactie van Microsoft) als test oproep reactie 200 is of tekst is vertaald die provider gebruikt, als het antwoord niet 200 is of test tekst is niet vertaald (met behulp van dezelfde tekst voor elke test en de REGEX te controleren van de vertaalde tekst) dan verplaatsen naar volgende provider, elke vertaling oproep vervolgens kunt beginnen aan de bovenkant van de lijst en werk naar beneden

Niet met een leeg resultaat zou goed zijn, want als we eenmaal een lege terugkeer thats hoe blijft het, ik heb al veel mensen klagen dat dit het geval in mijn forum is.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Het hoeft niet te worden op deze manier, het is nu. Bedankt voor uw opmerking. Nog steeds - nee. Het heeft geen zin. Houd er rekening mee dat vraagt om externe vertaling meer tijd in beslag in hele vBET is (en het is niet aan ons). Er is geen zin om te gek van duizenden verzoek wanneer we al grenzen bereiken. Dit zou vermeerdering reactietijd, CPU verbruik en geheugenverbruik ook (meer object gemaakt).

We hebben ontdekt dat Google informatie over waarschijnlijk misbruik TOS verdwijnt na enige tijd. We weten niet, maar misschien als we blijven vragen zal wanneer wij al worden geblokkeerd, kan Google blokkeren voor meer tijd. Misschien niet, maar nog steeds werkelijke strategie is veel beter voor prestaties. Aan het eind heb je circulaire controleren. Als die niet beschikbaar is wordt deze gemarkeerd als niet-beschikbaar en een ander wordt gebruikt. Als een andere niet beschikbaar is dan hetzelfde gebeurt. We gewoon niet controleren is hij beschikbaar weer elk verzoeken wat heeft geen zin (het kan zijn miljoenen query's voordat het beschikbaar zal zijn) slechts een keer per uur. En als het beschikbaar zal zijn het zal me gemarkeerd zodat gaan we terug naar voorkeur één - en je hebt een cirkel hier. Ook testen elke keer zal je grenzen bereikt sneller gemaakt of kosten hoger als u betaalde vertalingen (het telt nog steeds als vertaling).
    Wij zijn ook bereid om andere aanbieders te hebben. Wanneer wij meer dan 2 steunen zullen zullen dergelijke strategie een killer voor uw server. Stel je 5 testen oproepen naar verschillende aanbieders en vervolgens echte vertaling voor elke vertaalopdracht. Nr. Bedankt voor uw idee Wij zowaar zich opwaarderen gebruikers ideeën, deze keer die we met werkelijke oplossing verblijven zullen.

Let op: u kunt wijzigen hoe vaak vBET moet controleren of aanbieders van beschikbaarheid. Nu is het één per uur, maar u kunt configureren dat in Admin CP - > geplande taken - > geplande taak zetbaas en stel deze in voor bijvoorbeeld elke 10 minuten 0 net als taak RSS Poster Robot nu doen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Weinig gewijzigd - we zullen beschikbaarheid provider niet een keer per uur, maar elke 10 minuten. Als u al een naar vBET 3.5.1 voordat dit bericht upgrade gewoon download vBET pakket opnieuw en product bestand opnieuw te uploaden.

De wijziging is aangebracht omdat we op onze echte forum dat vaak gevonden provider is niet beschikbaar voor korte tijd. We zullen onderzoeken het meer op zoek naar een andere verbeteringen.

Senior Member

Grote het werkkerels ik hierop een upgrade hebt uitgevoerd maar zal downloadt u de meest recente oplossing en gebruik dat, ik maak een nieuwe draad voor feedback over dit.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •