Ik heb mijn tekenlimiet voor google ingesteld op 100.000 perday dus met mijn instellingen "Always Gebruik Google", "Gebruik Google API V2", "Gebruik Google Detection" Toen ik te bereiken dat de grens en niet meer te krijgen de resultaten van Google betaald zou het mogelijk zijn gratis API's en starten met het produceren van resultaten?
Zo bijvoorbeeld ik gebruik mijn vooraf ingestelde limiet van Google en Google niet langer een resultaat voor mij (waarschijnlijk een foutcode zoals die in uw Google test code retourneert) wanneer het resultaat wordt niet geretourneerd het zou goed zijn als vBET automatisch erkend de probleemcode en vervolgens verzoek naar een andere API als Microsoft verzonden (of alle andere dat vBET hoger ondersteunt) zo zijn we zeker op het krijgen van sommige resultaat - voor mij zou dit zeer zeer waardevol gezien het feit dat er grenzen zelfs met betaalde versies zijn, zou het u toestaan om uw vertalingen grenzen verleggen.
bv
Google instellen 100.000 Charcters per dag > opgebruikt > vBET verplaatsen naar volgende API in lijst > Microsoft 400 k per uur of 4 M wanneer limiet vBET selectievakje volgende API bereikt en voorafgaand aan zie als limiet wordt opgeheven of sommige uitkering heeft > hetzij verplaatsen naar volgende API of terug naar Google betaald als limiet opnieuw bereikt > volgende API.... controleren enz en zodat de circulaire controle na recieving een foutcode zou dragen op, zo mooi veel constante mogelijkheid om vertalingen.