Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 5 van 5 FirstEerste ... 345
Resultaten 41 naar 46 van 46

Onderwerp: Meer bugs - Je maakt me gek.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Houd er rekening mee dat vBET 3.5.0 is in BETA STAGE en er wordt duidelijk beschreven in de download sectie:
    Download Latest BETA (instabiele) Versie voor vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    Het is duidelijk beschreven dat deze versie stabiel is - iedereen maakt gebruik van BETA versie op zijn eigen risico en hij is ervan bewust dat het instabiel is.

BETA versie is normaal onderdeel van de software ontwikkeling - vBulletin en andere mods ook uitgebracht in beta versie.

In geval van problemen - alleen kennis aan ons, zodat we kunnen oplossen en als het is van cruciaal belang terug te gaan naar laatste stabiele versie, die nog steeds beschikbaar is in de download sectie

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake View Post
    Het is een verspilling van tijd hoe dan ook, de MS limiet is 4m chars een maand.

Als ik google v2 ingeschakeld i 4m tekens gebruikt worden in ongeveer 15 minuten.

Zelfs als ik wilde 1000 dollar te betalen voor 50 tekens (max per maand) van Google, id gebruiken in dagen.

Deze MOD is dood, tenzij VBET vindt u een gratis manier om het door te gaan.
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Zoals ik al zei zijn we bezig met ideeën die ons zou kunnen helpen het verbeteren van onze producten elke dag, Is het probleem nog steeds bestaan?
    Hier is wat ik denk.

MS limiet is al bereikt.

Dus ...

Welke oplossing is er nu? Ik heb op geen enkele manier te vertalen ook!
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Als je zeker bent dat u bent geblokkeerd door Google (als je niet kunt tet doen vanaf hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728) Kunt u schrijven aan hen om uw IP (het is ook gezegd in de post gaf ik je), reaccess als je gaat gebruiken niet "alleen google" dus vooral microsoft API bereikt u uw grenzen langzamer

Ook, vergeet dan niet dat vbet niet kan google / MS grenzen te wijzigen, nu bieden we ook de Google API v2 voor commerciële gebruikers, maar we zijn op zoek naar andere manier van vertalen
    Dus wat gebeurt er als Google uitgeschakeld v1 API?

Wat is dan de oplossing?

Dit is geen lange termijn oplossing, is het.
    Ik wil mijn alternatieve oplossing te delen

Ik denk dat deze mod zal nooit dood zijn, en zal naar voren worden gaan omwille van zijn fundamentele mogelijkheden: groter ons forum, het verkeer en inkomsten, en zo lang vBulletin nog steeds gebruikt als eerste keuze voor de forum software. Er zullen altijd oplossing, en je niet altijd alleen te zijn

Ik ben weer suggereren mijn feature aanvraag hier:

Handmatige bewerking andere taal vertalen resultaat / cache, door admin

het niet nodig de motor vertaling die er zijn op alle (dus niet het breken van niemand tos of beperking), gewoon handmatig vertaling door menselijke, onbeperkt, veilig, en de beste vertaling resultaat, Afhankelijk van hoeveel de persoon die het vertalen van abillity. Admin / staff / moderators / leden kunnen deelnemen aan handmatige vertaling te helpen

eigenlijk sinds nog steeds niet het geven van deze functie gevraagd vorig jaar nog niet in bovenstaande thread, mij en een van mijn medewerkers dit reeds gedaan voor een aantal posten, ongeveer 20.000 post in enkele maanden worden toegevoegd handleiding vertalen, het werkt samen met de google translate in de post. Het is niet perfect methode, maar ik ben genoeg tevreden mee, en iedereen begrijpt de vertaling resultaat, totdat de functie verzoek hiervoor worden gegeven

Dus ik ben gewoon het bericht bewerkt hebben, door de admin / personeel, want ze kunnen iedereen posten bewerken en voeg deze onder de originele post (verwijder de spatie na / notranslate, en / quote) om het te laten werken in je eigen bericht

[Quote]
    Dit is handmatig te vertalen tekst (of handmatig vertalen informatie image)
    [Notranslate]
    Uw handleiding te vertalen tekst hier
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

het resultaat zijn als dit

omdat het experiment en de ervaring tot nu toe, mijn staf kleine trucjes te hebben, in het handboek vertaling een stuk sneller te maken, zelfs ik niet ben realiseerde men zich voor, dus geen probleem voor de handmatige vertaling snelheid voor me, als deze functie verzoek kan gegeven
    Laatst bewerkt door basketmen; 30-09-11 in 18:48.

Hi. Ik lees net hele draad vanaf het begin en ook nog wat meer info over het probleem.

Google-vertaling API v1 bereidt te zijn gesloten, dus zetten ze meer beperkingen wat niet verrassend is - dit was maanden geleden aangekondigd.

Het verwijderen van uw hele cache was niet slim idee. U kunt nu klagen dat het duur zijn voor u om GOR vertalingen (die u al had voor het gratis), maar het is zinloos - het is Google-vertaling API v2, die kosten die u ons niet. Gelieve uw punt klaagt bij Google. Hier kan u alleen vertellen dat wij uw mening opgemerkt en we hebben geen invloed op dit gebied.

Gebruik Microsoft tester te bepalen wat is dat er iets mis met uw Microsoft-verbinding. Zo niet, stuur dan toegang tot de details net zoals Radek vroeg u eerder zodat we in staat zullen zijn om te controleren wat er gaande is.

Vertel heb je stalen hulp nodig heeft op dit gebied? Als het product al is vervolgens verwijderd neem ik aan dat er niet meer hulp nodig hebben op dit gebied - toch?

Senior Member

Dus hoe ga je van plan om dienst NIEUWE klanten Michael?

Hoe worden ze ment om BIG nieuwe forum van de grond af te vertalen.

Uw software is nu nutteloos, tenzij je wakker en vind een manier voor mensen om het te gebruiken.

Eerlijk gezegd i dont care, ik kan it or leave it.

Het is u dat niet langer een bedrijf heeft.

Op dezelfde manier als tot nu toe. vBET van meet af aan verzorgt vertalingen van externe vertalingen provider. Nu kunnen we ondersteunen veel providers - zodat we dienst onze klanten nog beter dan voorheen.
    Iedereen die gebruik maakt vBET de hoogte is over externe vertalingen providers en hij weet dat hij moet in staat zijn om deze diensten te gebruiken. Het is opgenomen in vBET License - we zijn duidelijk over.

Wie zijn ze? En waarom vraag je me over anderen beslissingen? Als u vragen mij over tips voor een dergelijke forums zijn hier een aantal:
    1. Voeg toe aan genegeerd pagina's zo veel content vBET als je denkt is niet belangrijk voor vertalingen
    2. Gebruik gratis vertaaldiensten eerste
    3. Om te voorkomen dat het bereiken van gratis vertalingen limiet te snel - te beperken ondersteunde talen. Voeg nieuwe van tijd tot tijd wanneer de cache vol is.
    4. Zelfs als u betaald met behulp van vertalingen - te beperken ondersteunde talen zijn met die welke je denkt dat het meest belangrijk voor uw forum. En zelfs dan beperkt het meer - na verloop van tijd kun je meer talen als u vindt dat de kosten OK bij u passen.
    5. Als u geen gebruik maakt van Google-vertaling API v1 - niet duidelijk uw database cache en schakel automatische reiniging, of op zijn minst te veranderen cache tijd om te leven veel langer (vermijd betalen voor dezelfde vertalingen)
    6. Vermijd vertaling van SPAM, door na te gaan posten tot deze worden gepubliceerd.

Dat zijn enkele tips, die kwam bij mij op dit moment.

Onze software doet nog steeds hetzelfde als voorheen (en zelfs beter) dus het is zeer nuttig. Het kan duurder zijn, maar het is net zo nuttig als het was vóór en zelfs meer, omdat we nieuwe functies toevoegen

Heeft u behoefte aan meer hulp in deze draad?

Geen antwoord - verondersteld dat hier niet meer hulp nodig is. In geval als het is - schrijf hier, zullen wij status wijzigen Open opnieuw.

Pagina 5 van 5 FirstEerste ... 345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •