Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Heel vreemd probleem

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default Heel vreemd probleem

    Terwijl ik had wat server load op de server, opeens krijg ik een waarschuwing van VB dat ik onvolledig profiel velden in te vullen hebben. waarin geluid heel raar, omdat i dont hebben de velden omdat iedereen er al ingevuld.

    Ik ga naar user cp en ik zie dat wat werd geplaatst in mijn "over mij" was veranderd in het Italiaans. in het begin Ik dacht dat ik een keer gehackt worden of zoiets, mijn gastheer onderzocht, maar niet vinden, en later ben ik nagegaan wat dit woord betekent in het Italiaans en het is een vertaald termijn van wat ik al had in mijn profiel.

    dit is zeer vreemd, want het lijkt erop dat een of andere manier werd veroorzaakt door vbet. i dont weet waarom en ik ben echt storen om uit te vinden dat zulke dingen kunnen andere gegevens ook beïnvloed. het meest rare is echter dat ik had database cache uitgeschakeld.

    ideeën van whats going on?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    vBET mag niet uw gegevens wijzigen. vBET niet vertalen informatie die wordt geleverd door de POST. Misschien heb je toegewijd informatie vertaald - in dat geval stuurt u deze gegevens naar de server en vBET niet veranderen POST info dus het ging naar DB. Dit is slechts hypothese. En week hypothese, omdat vBET niet vertalen waarden binnen invoervelden ... Dus eigenlijk enige reden die ik zie het nu het is dat deze gegevens werd verzenden naar server.

    Op dit moment ben ik niet zeker of ik je goed begrijp. Dus geef precieze informatie:
    - Op welke pagina ziet u deze gegevens (URL)
    - Wat is de veldnaam
    - U kunt reproduceren het probleem?

    Wij zullen controleren nadat we zullen zeker wat te controleren

  3. #3
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default

    het userprofile veld "over mij" dit was veranderd. Ik had daar iets geschreven, daarna voor een of andere reden kreeg ik een waarschuwing dat ik niet volledig profiel velden hoewel alle waren gevuld. dan ga ik om te zien en ik zie dat in dit profiel veld "over mij" de ingang was in het Italiaans: /

  4. #4
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default

    Ik zag ook dat sommige niet engels karakters waar veranderd ?????????? bijvoorbeeld in de meta description: /

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    OK, zodat - je in staat bent om het te reproduceren? Begrijp ik het goed dat ik naar het profiel van bewerken op vertaalde pagina en vorm fouten uit te lokken, en daarna dat het zal worden vertaald? Ja? Geef me in de punten wat te doen - we zullen werken te reproduceren op onze test forums en corrigeren
    Laatst bewerkt door vBET; 25-09-11 in 22:21.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door tsak76 View Post
    Ik zag ook dat sommige niet engels karakters waar veranderd ?????????? bijvoorbeeld in de meta description: /
    Is dit hetzelfde probleem - het bewerken van profiel of iets anders? Voor nieuwe onderwerp is te openen een nieuw onderwerp en geef meer info

  7. #7
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Ik heb geprobeerd om dit probleem te reproduceren in onze test forum door te bewerken / opslaan / vertalen van data in "over mij", maar ik was niet in staat om dit te doen. Het spijt me ik moet meer hints hebben

  8. #8
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Geen antwoord, beschouwen het als opgelost, als je een vraag hebt over dit onderwerp kunt u vragen, zal ik opnieuw te openen, voor alle andere zaken open dan een nieuw onderwerp

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •