Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 16 van 16

Onderwerp: 404 in ver 3.4.1

  1. #11
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Persoonlijk bericht te sturen

  2. #12
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik lees net hele zaak en geven u te ondersteunen in een paar minuten.

  3. #13
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default

    zijn opgelost

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Sorry maar ik ben niet in staat om te bepalen wat het probleem. Hier is een aantal dingen op te starten en deze draad is in puinhoop al ... Open nieuwe thread voor elke nog bestaande probleem en kopiëren berichten van hier (net kopiëren, plakken). Sorry voor de moeite - Radek wist niet dat ons management beleid - een onderwerp per een thread dus het is onze fout, maar toch moeten we het op te ruimen, anders krijg je ergste. Nu heb ik indruk wil elke post is over iets anders (404, vbadvanced, Griekse letters in URL, vBSEO bug) en ik kan niet bepalen de status van elk onderwerp. Echt - ik weet niet welke hulp heb je nodig nu ...

    Deze discussie in de titel heeft 404 fout en zoals ik het begrijp is opgelost. Als u nog 404 probleem Schrijf hier als het wordt opgelost - gelieve te bevestigen. Voor andere thema's - open dan andere threads (een draad per nummer). Ik heb nu nieuwe hardware (ik had laptop crash zo Radek was alleen op het forum laatste dag), zodat ik in staat zal zijn om u te helpen snel deze keer. Gewoon kunt doen wat ik gevraagd - open nieuwe thread voor elk nummer, zodat we in staat zullen zijn om het te beheren en terug te keren als dat nodig is (zoals nu) om hele kwestie geschiedenis.

  5. #15
    Lid
    Geregistreerd
    Januari 2010
    Berichten
    53

    Default

    i said zijn opgelost. de andere ondersteuning die ik gaf hem de toegang tot de test forum en opgelost. r.dziadusz moeten gemarkeerd is opgelost.

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Geweldig - dank voor de bevestiging Ik ben markeren het nu. In het geval van andere / toekomstige thema's - open dan een nieuw onderwerp voor elk

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •