Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Table & Guest Cache Cleaners niet opnemen van gegevens in geplande taak loggen

Senior Member

Default Table & Guest Cache Cleaners niet opnemen van gegevens in geplande taak loggen

Ik gebruik de laatste versie van vBET (4.4.2). Ik heb niet gezien een geplande taak log voor "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)" of "vB Enterprise Translator (Gast Cache Cleaner)" sinds juli en maart, ondanks beiden lopen elke dag.

Gepensioneerde;)

Ik kan dit probleem niet reproduceren op mijn test forum. Zorg ervoor dat u de juiste nieuwste versie van vBet geïnstalleerd.
    Ook probeer Cache Cleaner manualy start, ga naar
    admincp-> geplande taken -> geplande taak MENAGER -> vind uw stofzuiger dwz "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)" -> run nu
    en dan, als er geen fout (als die er verschijnt, laten zien aan ons), kijk in geplande taak loggen
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 13-09-11 in 10:37.

Gepensioneerde;)

Geen antwoord, beschouwen het als opgelost, als je nog vragen hebt over dit probleem, vraag, ik zal het heropenen, als je andere problemen open dan een nieuw onderwerp

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •