Ik gebruik de laatste versie van vBET (4.4.2). Ik heb niet gezien een geplande taak log voor "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)" of "vB Enterprise Translator (Gast Cache Cleaner)" sinds juli en maart, ondanks beiden lopen elke dag.
Ik gebruik de laatste versie van vBET (4.4.2). Ik heb niet gezien een geplande taak log voor "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)" of "vB Enterprise Translator (Gast Cache Cleaner)" sinds juli en maart, ondanks beiden lopen elke dag.
Ik kan dit probleem niet reproduceren op mijn test forum. Zorg ervoor dat u de juiste nieuwste versie van vBet geïnstalleerd.
Ook probeer Cache Cleaner manualy start, ga naaren dan, als er geen fout (als die er verschijnt, laten zien aan ons), kijk in geplande taak loggenadmincp-> geplande taken -> geplande taak MENAGER -> vind uw stofzuiger dwz "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)" -> run nu
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 13-09-11 in 10:37.
Geen antwoord, beschouwen het als opgelost, als je nog vragen hebt over dit probleem, vraag, ik zal het heropenen, als je andere problemen open dan een nieuw onderwerp