Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Auto terug te keren naar Engels als Engels is het profiel van taal

Senior Member

Default Auto terug te keren naar Engels als Engels is het profiel van taal

Ik heb al verberg vlaggen uit het Engels gebruikers via template voorwaardelijke, maar nu wil ik dit naar het volgende niveau, zoals Engels-sprekende gebruikers in andere landen die hun browser taal in te stellen om een vreemde taal, maar het land op de vertaalde pagina's van onze site bij het zoeken met google automatisch wilt bekijken van de Engels versie in plaats van de vertaalde versies.

Om dit te doen heb ik de volgende code geschreven.

Echter, zoals ik niet ben, dat bekend is met de interne werking van vBET, ik weet niet waar het te plaatsen of hoe het te voltooien. Kunt u me helpen met dit?

PHP Code:
    if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
    {
    revert language to english

-Welke plugin / file zou dit ingaan?
    -Wat zou ik in plaats van 'weer taal naar Engels "?

Bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Op dit moment gebruiker wordt automatisch doorgestuurd naar het standaard taal door vBET. Check it en zo niet werkt, dan laat het ons weten - we zullen deze draad verplaatsen naar bug report. Houdt u er rekening mee dat cookies moeten worden ingeschakeld voor dit te laten werken (voor aanmelding is er geen informatie over gebruikers, dus we leven cookie en wanneer de gebruiker komt uit dezelfde browser hij worden doorgestuurd zelfs voordat login) en het zal alleen gebeuren bij het begin van sessie (anders zou de gebruiker niet in staat om handmatig te veranderen taal).
    Laatst bewerkt door vBET; 15-12-09 in 23:51.

Senior Member

Aan het begin van de sessie, ja, is de taal veranderd.

Maar, laten we zeggen dat ik aangemeld en mijn standaard taal is Engels.

Stel dat mijn browser taal Pools is, en als ik een term googled, mijn website kwam als resultaat. Eenmaal geklikt, werd ik naar mysite.com / forum / pl / thread.html. Voor mijn doeleinden, wil ik dat de gebruiker automatisch wordt doorgestuurd naar mysite.com / forum / thread.html als hun profiel taal is Engels.

Anders kunnen mensen van buiten de VS die vloeiend zijn in het Engels worden genomen om de vertaalde versies van de site, en natuurlijk de auto-vertaling is erger dan de Engels versie voor hen.

Daarom, indien mogelijk, zou u alstublieft bieden een aantal aanknopingspunten met mijn bovenstaande code? Ik zou het zeer op prijs stellen het te helpen. Alvast bedankt bij voorbaat!

Ik begrijp uw scenario, maar het is zeer ongebruikelijk. Als iemand al is op uw site waarom zou hij Google het? Wanneer iemand niet is, en Google, dan nieuwe sessie gemaakt, zodat hij wordt doorgestuurd.

De reden waarom we nog steeds discussie (waarom we nog niet accepteren) is, want als we veranderingen als je wilt, dan is de gebruiker zal niet in staat het geheel te vertalen veranderen - want hij zal altijd doorgestuurd worden naar zijn standaard taal, zelfs als hij op een vlag. Dat is de reden waarom we deze omleiding alleen aan het begin - want na die gebruiker is vrij om te gaan waar hij wil en eventuele vertaling hij wil.

Is het echt hoe je zou willen om je forum te gedragen. En doet scenario dat je gaf is mogelijk in de realiteit. Want in 99,99999% van de gevallen het zal werken zoals u dat wenst - indien bepaalde gebruiker wil om je door externe link en al rekening met de standaard taal in te stellen, dan zal hij worden doorgestuurd als u wilt. En als hij al open je forum dan:
    - 1e - waarom zou hij daar heen te gaan vanuit andere plaats als hij er al is?
    - 2de - zelfs in zo'n zeldzaam geval kan hij gewoon klikken vlag, want hij kent uw forum en weet wat er gaande is.

Houd hier rekening mee. We willen niet dat maakte ons verzoek als officiële veranderen als gevolg van argumenten hierboven. Maar als je echt nog steeds van mening dat het goed idee voor je geven we u enkele oplossing voor vBET 3.2.x (in 3.3.0 veranderden we de plaats van omleidingen en maakte het ook beter voor de prestaties).

Senior Member

Gelieve, mij met de tijdelijke oplossing.

Terwijl uw punten zijn heel geldig, dit scenario was eigenlijk aangetroffen door een gebruiker en gerapporteerd aan hier mij te zien: PentaxForums.com. Ik ben het ermee eens dat de meeste van de tijd, dit zal niet een probleem, maar ik hou met mijn site 100% perfect!

Het ding met de tijdelijke oplossing is dat het alleen zou het te maken, zodat Engels-sprekende gebruikers kunnen niet handmatig wijzigen vertalingen. Via templates, heb ik al verstopt de vlaggen voor gebruikers die Engels in hun profiel. Dus, de strekking is deze: als je wilt vertalen, kiezen iets anders dan Engels, of het forum als gast te bladeren. Daarom wil ik de tijdelijke oplossing.

Hartelijk dank voor de behandeling, en ik ben blij te horen dat u bereid bent om mij te helpen in deze kwestie. vBET is zeer goed samen met mijn site tot nu toe en ik ben blij dat een klant hier zijn!
    Laatst bewerkt door moman; 16-12-09 in 03:51.

Hallo, Ik vond dat een of andere reden deze oude thread nog steeds niet gesloten. Raadpleeg dan doet het was opgelost of we per ongeluk missen en u nog steeds onze hulp nodig hebben.
    Laatst bewerkt door vBET; 07-05-10 in 15:30.

Senior Member

Ik heb ontdekt dat het niet nodig is om iets als dit. In plaats daarvan plaats ik deze waarschuwing in navigatiebalk waarbij de gebruiker om de taal te veranderen.

U kunt nu sluiten deze draad.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •