Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: met behulp van een beeld in plaats van 52

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Lid

Default met behulp van een beeld in plaats van 52

als ik alle talen gebruiken het zal de prestaties van mijn site kunnen beïnvloeden met meer requist van 52 afbeeldingen, elk beeld voor elke taal

Ik las somthing voor hoe je een beeld dat het hele icaons of vlaggen afbeeldingen bevatten, te gebruiken, maar ik vergeet waar
    anywhy
    Het is zoals wat yahoo.com het gebruik in de linkerkant, dat een heleboel links naar haar diensten te laten zien, maar met behulp van een image voor alle iconen die zij tonen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Bedankt voor uw opmerking. Op dit moment zien we veel problemen met deze aanpak. Als we slechts een afbeelding, dan zal het niet mogelijk om te selecteren welke vlaggen die je wilt hebben actief.

Ook hebben 52 kleine afbeeldingen niet uw prestaties beïnvloeden zo veel als je je kunt voorstellen. 1e browsers cache beelden, dus die worden niet gedownload elke keer. 2e dat zijn statische content, zodat het niet gebruik maken van veel resources van de server alleen gebruikt uw bandbreedte.

Wij staan open voor ideeën. Als je idee hoe je een imago probleem op te lossen en nog steeds de mogelijkheid om te kiezen welke talen forum wil steun die we zullen kijken naar deze dichterbij. Op dit moment een dergelijke aanpak zal degenereren werkelijke vBET functionaliteiten.

Lid

ja het zal niet van invloed op de klik voor elke taal, behalve moeten we een ander beeld laten zien ehen de van rechts naar links lnaguage te tonen onder de vlag
    dus moeten we twee beelden
    een voor links naar rechts en de andere om van rechts naar links

ik zal zoeken naar artikel uitleggen hoe het te gebruiken

Er is meer thema's - sommige lay-outs niet genoeg plaats en hebben om beelden te wikkelen. Dit zal niet mogelijk zijn als slechts een afbeelding wordt gegenereerd.

Gedaan. Zullen worden opgenomen in de volgende versie Oplossing:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •