Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: FATAR fout na de installatie

Junior Member

Arrow FATAR fout na de installatie

Hoi, Ik verwijderd gratis 2.4.4

en geïnstalleerd, geconfigureerd 4.x volgens de readme

Ik krijg deze fout, wanneer het proberen om toegang tot het forum of in de cms te vertalen:

Warning: require ([pad] / includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / class_friendly_url.php (287): eval () ' d code on line 4

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening nodig '/ home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php' (include_path ='.:/ usr/lib64/php: / usr / lib / php ') in / home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/class_friendly_url.php (287): eval ()' d code on line 4
    Laatst bewerkt door vforum; 19-07-11 in 21:31.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zorg ervoor dat u hebt geüpload alle vereiste inhoud vorm vBET pakket naar uw forum. Het lijkt alsof je mist het bestand. Zorg ervoor dat u hebt geüpload bestand / Includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php. Als je kunt PM me Toegang details voor Admin CP en FTP - ik zal kijken wat er aan de hand daar.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-07-11 in 17:45.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zoals u in PM het probleem is verdwenen - het was uw FTP-client fout die namen van de bestanden naar kleine letters veranderd. Dus ik ben het sluiten van deze draad. In het geval van andere problemen maak een thread per een kwestie

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •