Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 3 ja 3

Thread: Fatar virhe asennuksen jälkeen

Junior Member

Arrow Fatar virhe asennuksen jälkeen

Hei, Olen poistanut vapaa 2.4.4

ja asen 4.x mukaan readme

Saan tämän virheilmoituksen, kun yrität päästä foorumi tai kääntää CMS:

Varoitus: require_once ([polku] / includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa in [path] / includes / class_friendly_url.php (287): eval () ' d code on line 4

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan "/ home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php" (include_path ='.:/ usr/lib64/php: / usr / lib / php ') in / home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/class_friendly_url.php (287): eval ()' d code on line 4
    Viimeksi muokannut vforum; 19-07-11 at 21:31.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Varmista, että olet ladannut kaikki tarvittavat sisällön muodostavat vBET paketti foorumilla. Se näyttää siltä, miss tiedosto. Varmista, että olet ladannut tiedoston / Includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php. Jos et ota PM minulle Access details for Admin CP ja FTP - Aion tarkistaa mitä siellä tapahtuu.
    Viimeksi muokannut vBET; 19-07-11 at 17:45.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Kun kuvataan PM kysymys on mennyt - se oli sinun FTP vika joka muuttaa nimet tiedostoja pieniksi. Joten olen sulkeminen tätä säiettä. Jos muut asiat voit luoda sellaisen kierre kohti yhtä asiaa

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •