i requist deze sleeptouw functies
eerst:
als ik zie de vlag van de pagina te vertalen, de url nog steeds niet verbonden met vertaalde url, zodat na de klik de pagina URL zal worden vertaald doorsturen naar url
is er weg om dit vertaald url nu al voor elke taal met behulp van ajax of gebruik gewoon een meer query's om het verbonden te maken met url in de taal
seconden:
te vertalen tekst van ajax in controlpanel zodat de gebruiker kan gebruiken om tekst te vertalen als nieuwe dienst, zoals:
Google Translate
maar alleen voor tekst en ducuments, zoals woorden microsoft-bestanden en tekstbestanden en alle ondersteunde bestanden
als je ook geven de gebruiker mogelijkheid om eerst te uploaden bestanden en dan vragen om te vertalen dan geeft het resultaat zal het belangrijke aanvulling worden
door de manier waarop ik heb custom upload dienst en opslaan van bestanden voor mijn gebruikers
Het heeft deze kenmerken:
1. iedere gebruiker kan uploaden elk bestand dat machtigingen in admin control panel
2.depend op gebruikersgroep: hoeveel kan de gebruiker gastheer, en hoeveel bestanden
3. niemand kan zien dat anderen bestanden behalve de gebruiker toestemming te geven voor de gebruiker / bezoeker door het sturen van e-mail met code die de andere gebruiker moet schrijven naar het bestand downolad, en deze code gebruikt slechts een keer
4.it gebruik bestandssysteem ook met het vermogen om boven public_html worden beter beveiligd
een aantal andere functies
dit systeem werken, maar met kleine bugs, het was werken perfect in 3.7
als je gebruik maakt van dit systeem voor de ondersteuning van vertalen document mogelijk te maken door Google
zodat gebruiker heeft de optie om die te vertalen met behulp van Google Translate dienst
alleen door een klik
het zal geweldig daarnaast ook zijn en ik kan dit product te maken - die ik gebruikte voor mijn site en ik heb alle rechten want het is maatwerk met deze functie alleen voor mij "codes en werk" - voor je werk en site en u kunt het gebruiken om meer functies toe te voegen en het te verkopen ik zal je de permissies zonder twijfel
als je frefer te bespreken prive met me ik waardeer dat
dank u