Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 21

Onderwerp: ¿Hoe kan ik een editor-knop voor product BBCodes configureren?

Default ¿Hoe kan ik een editor-knop voor product BBCodes configureren?

Ik woon in een tweetalige regio die Spaans en Catalaans aandelen talen.

Spaans is ingesteld als standaard forum taal, maar veel gebruikers kunnen contextueel veranderen van Spaans naar Catalaans afhankelijk van welke thread / forums bezoekt.

Veel gebruikers zullen profiteren van een post-editor knop zou gewoon Catalaanse product bbcodes invoegen in de gewenste berichten.

[Lang = ca] .... [/ Lang]

Ik heb geprobeerd te aggregeren op deze knop met de hand, maar de tekst is alleen ingevoegd in bericht (BBCodes) en niet uitgevoerd als product commando.

Is er een eenvoudige oplossing voor dit?

Laatst bewerkt door forosmb; 16-07-11 in 14:56.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Er zijn mogelijk eenvoudige oplossingen voor het probleem dat u hebt:
    1. Inschakelen van automatische taaldetectie (vBET opties in Admin CP) - gebruikers zullen alleen maar berichten schrijven en vBET zal ondoorzichtige het in lang BBCode automatisch
    2. Dwingen om naar hun standaard taal (ook optie in vBET) set - wanneer de gebruiker heeft ingesteld zijn standaard andere taal dat forum taal dan automatisch vBET toe te voegen aan editor BBCode optie (niet zoals de knop, maar als keuzerondje - wrap in de taal of niet) - kunt u zien hoe het werkt zelfs op ons forum - gewoon de standaard taal in te stellen op iets anders dan Engels (gebruik Gebruiker CP).

Vertel heb je meer hulp nodig?

Geen antwoord - als opgelost. Zo niet dan schrijf hier

Dank voor de beantwoording.

Geen van deze oplossingen passen 100% aan mijn wensen wel.

Ik zou niet graag te dwingen mijn gebruikers om taal te kiezen in het profiel, zoals de meeste van hen invoertaal wijzigen onder de draden of onderwerpen.

Bovendien is google auto taal detectie ook niet passen. Het geldt alleen voor berichten met de tag als [lang] en met de meeste gebruikers zonder toegewezen profiel van taal, op deze manier is niet functioneel.

Ik heb nog een relevante kwestie, die is dat, zodra taal wordt geselecteerd in het profiel kan worden teruggezet naar "niet geselecteerd". Ik sta erop mijn gebruikers niet een vaste taal te gebruiken of profiel (het is een echte tweetalige context) te hebben en na het testen van de configuratie zien ze een vaste asignation dat ze kunnen terugvallen. We hadden behoefte aan een fix voor.

Mijn suggestie van de taal-knop op tag editor is meer flexibel en biedt functionlity meer "on demand" om gebruikers vanuit mijn oogpunt.

U moet zich ook bewust dat het toevoegen van secundaire gebruikersgroepen de manier waarop uw product niet van invloed op zeer vaak gebruikersgroep albums configuratie. "0" standaard voor albums beeldformaat betekent onbeperkt grootte en overides andere posible gebruikersgroep album preset. Het is onderdeel van vBulletin gebruikersgroep mechanica, maar het zou het beste zijn om nieuwe taal gebruikersgroepen te maken met een aantal vaste geen oneindige grootte album toestemming.

Bedankt voor uw steun.

Google automatisch detecteren werkt alleen voor berichten die NIET zijn voorzien van tag als [lang] (er is geen noodzaak om te controleren of het is al ingesteld). Het is geïmplementeerd om automatisch in te stellen [taal] voor de gebruiker bericht en het werkt voor alle gebruikers, ongeacht hebben ze hun standaard taal in te stellen of niet. Je verkeerd begrepen hoe het werkt. Als u denkt dat het werkt verkeerd zonder uw forum - opent u nieuwe thread voor nieuwe uitgifte.

Open nieuwe onderwerpen plaatsen voor uw nieuwe problemen - dit zal ons toelaten om apart schurft uw problemen en schoon kwestie geschiedenis te houden. We zijn niet in staat om veel zaken te beheren in een thread. Dus gelieve te openen nieuwe onderwerpen voor de gebruikersgroep uitgifte en het automatisch detecteren of u denkt dat werkt verkeerd op je forum.

Houdt u er rekening mee dat het toevoegen van de knop voor taal BBCode een aantal zaken heeft. Wil je echt wilt uw gebruikersnaam dwingen elke keer op de knop klikken en selecteer een van 53 talen, vinden het natuurlijk eerst op een dergelijke lange lijst. Houdt u er rekening mee dat de werkelijke oplossing niet het avondmaal de uitgifte. En het is gedaan in de bedoeling om de uitgifte te voorkomen. Ook deze "on demand"-functionaliteit heeft geen doel helemaal. Wie zal schrijven zijn berichten in verschillende talen? Elk bericht in verschillende talen en iedere keer als u in welk bericht het is? ... Ooit als iemand wil is het beter om automatische detectie gebruiken voor deze gebruiker dan dwingen om het te selecteren zichzelf.

Je wilt niet dat je de gebruiker de standaardinstellingen taal in te stellen kracht, maar wil hem dwingen om dit te doen elke keer als hij schrijft bericht? ... Je hoeft ook niet te dwingen uw gebruikersnaam om standaard taal in te stellen - kunt u gebruik maken van automatische taaldetectie. Het is ontworpen voor dergelijke gevallen en het is OK werkt. Je verkeerd begrepen hoe het werkt.

Gebruiker standaardtaal is niet standaard vBulletin taalgebruik. Het heeft geen invloed op iets anders dan de redactie. Waarom u het wilt uitschakelen?

Ik hoef geen knoppen voor 53 talen, maar voor een niet impliciet een.
    En ik zou niet door de gebruiker dwingen om iets te. In het ergste geval kon ik mezelf bewerken en toevoegen labels met een simpele klik, nu onbetaalbaar.

Ik zal openen draad op automatische vertaling onderwerp als het inderdaad werkt niet goed in mijn forum.

Dus als je wilt het gewoon voor een taal dan kunt u er rekening mee dat vBET automatisch zoiets toevoegt. Als de gebruiker heeft gekozen zijn standaard taal en het is andere dat forum standaardtaal, dan vBET zal toevoegen aan elke redacteur optie waarmee automatisch ondoorzichtig bericht van de gebruiker in lang BBCode. Het is niet knop, maar keuzerondje - het mogelijk maakt om te zetten (het is standaard ingesteld) of uit te schakelen. U kunt zien hoe het werkt op ons forum door het instellen van uw standaard taal om andere dan het Engels.

Wanneer het vervolgens wordt gebruikt redacteur stuurt extra gegevens naar de server. Het is parameter met de naam vbet_postInLanguage en het is de waarde van taal code die moet worden opgenomen in lang BBCode. Dus als u wilt uw eigen knop te stellen dan kunt u door redacteur formulier deze gegevens als knop is ingesteld, of u kunt de knop definiëren met client-side logica (Java Script), die zal verpakken / uitpakken in de editor, wanneer de knop is ingesteld / uitgeschakeld. Het lijkt Simper om gewoon in / uitschakeling waarde voor de verborgen vbet_postInLanguage veld (die u kunt toevoegen met de knop).
    Het vereist geen Java Scripts helemaal als je de knop zal checkbox veld (in plaats van een verborgen welke waarde is ingesteld door de knop) zijn. Dit lijkt de eenvoudigste manier - vBET wanneer krijgt deze parameter set zal verzorgen over de verpakking bericht in lang BBCode op de server side

Ik zal naar uw nieuwe draden om je andere problemen te ondersteunen. Heeft u behoefte aan nog meer te ondersteunen met deze?

Bedankt voor uw steun. Ik kan het keuzerondje taalkeuze niet zien in mijn 3.7.3 versie forum.I 's proberen te it.We deal toch te activeren een complexe situatie. De meeste tweetalige gebruikers zouden niet graag een bericht vertaald onder zowel bekende languages.But we nodig hebben om aan te geven op een bepaalde manier catalaanse berichten vertalingen om wat alleen in het Spaans luidsprekers users.In conjuction met automatische detectie te bieden te zien, zouden we voordeel voor een optie van "nul" vlag die elk translltion om user.That manier waarop zowel de Catalaanse en Spaanse berichten zou verschijnen in originele versies, en enige buitenlander en niet-tweetalige lezers zou vertalen activering van de forum.I nodig apreciate uw product en ik denk dat zou vermijden is een geweldige baan. Ik geef toe dat onze behoeften zijn vrij eigenaardig, maar we willen dat gebruikers echt comfortabel met taal configuratie van de site.

Ik zie line feeds verloren gaan bij het bewerken van berichten in dit forum.

Als u wilt 0 vlag hebben dan kunt u gebruik notranslate BBCode het zal niet worden vertaald AT ALL - het betekent om geen taal. Gelieve overwegen is het wat je echt wilt - als u te ondersteunen ook andere talen (niet alleen die twee), dan veel berichten worden niet omgerekend tegen allen.

Dit is voorbeeld van notranslate BBCode gebruik: This will not be translated at all

Ook vertaling voor tweetalige gebruikers moeten geen probleem - je hebt opgenomen oorspronkelijke bericht.

Als u wan bijvoorbeeld berichten in het Catalaans niet vertaald op taal X (maar voor anderen vertaald), dan moet u:
    1. hebben die berichten gemarkeerd als Catalaans
    2. wijzigen vBET code voor behandeling door het toevoegen van BBCode aandoening die originele tekst zal terugkeren voor deze vertaling pair.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •