Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 21

Onderwerp: ¿Hoe kan ik een editor-knop voor product BBCodes configureren?

Ik zal detail een omschrijving van de codering wijziging ik nodig heb en ik zou het budget u voor dat.

Het is niet alleen het vermijden van vertaling tussen twee talen: Het bestaat op een nieuwe kijkervaring configuratie beschikbaar is (niet vertalen Spaans en Catalaans) als impliciete modus voor forum.

Het moet worden aangevuld met een manier om de huidige Catalaanse berichten in een aantal geautomatiseerde wijze (google batched vraag ¿?) Markeren voordat autodetection is geactiveerd.

Ik geef toe dat Java-originele-versie weergavemodus is zeer geschikt voor onze tweetalige context.

Ik had het niet kunnen testen tot nu toe als ik al was het alleen bedoeld voor SEO prestaties.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik zie 2 berichten voordat je vraagt om hulp, maar in de laatste schreef je dat de werkelijke oplossing geschikt is. Dus ervan uitgaande dat - wil je nog meer hulp hier of is het al OK? Id je doet - wat heb je nodig?

Gerelateerd aan het onderwerp van deze draad, ik denk nog steeds dat een knop in editor om bbcodes inbrengen automatiseren door medewerkers zou geweldig zijn.

Wat betreft mijn beton forum, ik zal detail mijn behoeften als een project in een andere thread.

Dus kunnen we beschouwen dit een gesloten, of nog wat hulp hier nodig?

Er zijn mogelijk eenvoudige oplossingen voor het probleem dat u hebt:
    1. Inschakelen van automatische taaldetectie (vBET opties in Admin CP) - gebruikers zullen alleen maar berichten schrijven en vBET zal ondoorzichtige het in lang BBCode automatisch
    2. Dwingen om naar hun standaard taal (ook optie in vBET) set - wanneer de gebruiker heeft ingesteld zijn standaard andere taal dat forum taal dan automatisch vBET toe te voegen aan editor BBCode optie (niet zoals de knop, maar als keuzerondje - wrap in de taal of niet) - kunt u zien hoe het werkt zelfs op ons forum - gewoon de standaard taal in te stellen op iets anders dan Engels (gebruik Gebruiker CP).
    Beide opties zijn niet ideaal voor mijn behoefte.
    Ik moet als een medewerker naar een manier om dialoogtaal verpakking te veranderen in slechts een klik te hebben.

Misschien is dit niet het oplossen van problemen, geef ik toe. U kunt naar functies voorstellen als u akkoord gaat.

OK, maar wat heb je nodig voor dit? Ik moet om uit te vinden wat er echt nodig is. Je hebt al geopend andere functie verzoeken om eenvoudige tool die adequaat worden alle reeds gemaakte berichten wrap in lang BBCode te creëren. Dus als je dit er een hebt dan zullen alle oude berichten zullen worden verpakt. Ook als automatische taaldetectie is ingeschakeld, worden alle nieuwe berichten op passende wijze worden verpakt (met uitzonderingen waar Google herkent de taal). Dus in dat geval wat voor deze knop? Geef ons volledige scenario hoe je denkt dat het gaat werken. Ik begrijp dat u wilt knop hebben, maar ik begrijp echt niet de behoefte en ik weet niet zeker is het al gedekt door uw andere functie te vragen. Vooral dat je schrijft nu dat deze toets is voor de medewerker om zo ik nu begrijp is het voor de correctie van berichten die niet zijn verpakt in de juiste lang BBCode. Corrigeer me als ik begrijp het verkeerd.

Zelfs met autodetectie ingeschakeld, wil ik de gebruikers op een eenvoudige manier om aan te geven ze zijn schrijftafeltje in het Catalaans als ze in zowel Spaans en Catalaans schrijven in het forum.

Als autodetectie werkt 100% is niet een must, maar ik denk dat is een zeer eenvoudig verzoek en is meer veelzijdig voor tweetaligen dan de radio-knop selector: bbcode / geen bbcode

OK zo. Ik was verloren, want in vorige bericht zag ik dat het niet voor de medewerkers voor alle leden. Dus ik was niet zeker wat voor het echt zou moeten bestaan.

Nu begrijp ik (sorry als je het al eerder geschreven en had het te herhalen).

Uw verzoek het ook uniek is voor uw specifieke forum te worden opgenomen in de officiële release. Zodat we niet van plan op te nemen in vBET. Vooral dat met automatische detectie ingeschakeld is het niet echt nodig en zoals gezegd Albert Einstein "dingen moet zo eenvoudig mogelijk, maar niet eenvoudiger". Wij denken dat het geven van zo'n knop alleen zullen gebruikers die denken dat ze moeten op klikken in het geval van het schrijven in het Catalaans te verwarren. En dit verlaagt de bruikbaarheid van het forum. Eenvoudiger oplossingen - zoals gewoon schrijven wat je wilt en laat het systeem de zorg over de rest - zijn beter voor gebruikers in onze mening.

Maar we kunnen u helpen om deze knop toe te voegen.
    Zoals ik schreef het al zal het gemakkelijk als u reeds bestaande functionaliteit en alleen het uiterlijk van het. Dus vBET weet al hoe te wikkelen in lang BBCode, volgens de extra input van editor. Alles wat je echt nodig hebt is het wijzigen van het uiterlijk van het (we hebben keuzerondje, je wilt gewoon de knop) en omvatten het altijd (we met name conditie).
    Dus - je al weet hoe je de knop toe te voegen zoals blijkt afbeelding in eerste post. Wat u ook nodig is om:
    1. bevatten verborgen veld:
    Code:
    <input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
    2. Inclusief eenvoudige Java Script waarin er zal catalaanse code (niet getest):
    Code:
     <script language="javascript">
    function vbet_setCatalan(){
    document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
    return false;
    }
    </script>
    Houdt u er rekening mee dat je kunt maakte het ingewikkelder te laten stellen / op de knop uitschakelen
    3. Voer de Java Script functie als de knop wordt geklikt. Dus toe te voegen in de knop:
    Code:
     onClick="vbet_setCatalan()"
    Als u niet wilt meer complexe functie te maken (die ook in staat zijn om uitgeschakeld waarde) dan kun je de functie het lichaam gewoon in onClick-attribuut en omvatten geen java script als functie helemaal.
    Ook rekening mee dat als u wilt dat het is gebruiksvriendelijk jij dat deze knop toe te voegen als toggle knop, zodat de gebruiker weet is het al ingeschakeld of niet. Dit zou allemaal veel eenvoudiger als je zou willen om daar te selectievakje in plaats van de knop toe te voegen, maar met de knop is het ook mogelijk te maken, alleen maar ingewikkelder als je het goed wilt maken (dus in-en uitschakelen)

Houdt u er rekening mee dat de verandering wordt zichtbaar als de gebruiker verbindt bericht - dus het zal worden gebruikt op de server.

Als u wilt dat om te werken aan de browser kant, dan heb je niet nodig 1e stap - net Java Script-functie (aangesloten op de knop), dat zal nemen door id (of door de structuur als je niet kunt editor id voorspellen) editor tekstgebied en toe te voegen aan inhoud van het openen en sluiten lang BBCode. In een dergelijk geval kunt u ook geen zorgen te maken over eventuele toggle-knop (de gebruiker zal alleen zien dat het al is toegevoegd in editor). Alleen je moet controleren is het al ingepakt (doet tekst beginnen met lang BBCode) en negeren klik op de knop in een dergelijk geval (om te voorkomen verpakking meerdere malen).

Vertel je hier meer hulp te doen. Zo ja - gelieve te vertellen waar in het bijzonder.

Bedankt!

Zeer gedetailleerd en goed uitgelegd, bedankt.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •