Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Sitemap URL's nep of echt?

Junior Member

Default Sitemap URL's nep of echt?

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Bij de eerste wil ik zeggen dat ik vbet denk dat voor een ingenieuze product dat elke cent is de kosten die de moeite waard

sitemaps zijn de juiste url url's als volgt:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    of alleen URL's als volgt uit:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Ik vraag want voor mij is dat een belangrijk selling point. Voor URL's als volgt:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    in een sitemap zijn onzin, omdat ze met behulp van een 301 redirect naar
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    worden doorgestuurd en de sitemaps de juiste URL's zijn niet de verkeerde.

Ik wilde ook vragen of herschreven in de Sitemaps URL's en de forums gebruik ik enkel de forum URL's niet van de thread URL in de sitemap

veel dank voor de hulp

ps waarom sturen een bijdrage is dat het verboden is om links te plaatsen naar andere sites als ik hebben dat niet gedaan? Ik heb enkel te vinden op de linkerkant van deze pagina

Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

Op dit moment wanneer u vBET integreren met sitemap generator je vensterbank hebt niet vertaald links in sitemap. vBET vertaalt links in uw forum, zodat Google en andere spiders zullen vinden en zullen indexeren van uw vertaalde pagina's.

Houdt u er rekening mee dat we al hebben oplossing gepland generatie sitemap te ondersteunen met reeds vertaalde links (zie hier voor meer informatie: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). We doen release datum nog niet voor. Eerst zullen we uitbreiden met andere vertaling motoren ondersteuning voor vBET3.x (nu is het alleen in vBET4.x) en daarna zullen we uitvoering van andere functies - waaronder ondersteuning voor vertaalde links voor sitemap generator. Houd er rekening mee dat de integratie met Sitemap Generator niet nodig is te allen - dit is alleen maar helpen voor Google die waarschijnlijk zal uw pagina's sneller geïndexeerd, nog steeds mensen zullen toch worden geïndexeerd door Google robots.

Als u nog vragen heeft kunt u de toekomst gewoon vragen

Junior Member

Translated text
    wow snelle reactie, dank je.

Ok is het goed dat het de bedoeling is vertaald URL's te integreren voor de sitemap.

Google streeft helaas maar een bepaald aantal URL's die een 301 redirect dus deze functie zou zeer nuttig en belangrijk.
    Ik heb op mijn forum zonder deze functie ongeveer 26 miljoen 301 redirects dat Google zou bestraffen

Ik heb gelezen door deze hier: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Het is ook de bedoeling dat de FORUMS url's toegevoegd aan de sitemap?
    Tot nu toe, alleen de thread de URL worden ingevoegd.

Ik heb 1200 Forum discussies en 500.000 zijn daarom alleen de forums in mijn sitemap-URL, zodat zou het voor mij belangrijk is dat het forum url in de sitemap zijn.
    Is dat mogelijk?

Laatste vraag.
    Is het mogelijk in gebreke blijven van een hele forum in de ene taal in een andere taal?

Voorbeeld.
    Ik heb een Duits forum en dat dit zal altijd worden weergegeven en voor elke in het Engels, is dit mogelijk?

Want ik kon kopieën te maken van een forum op hun eigen domeinen in verschillende talen
    Original text

Op dit moment sitemap integratie procedure omvatten niet toe te voegen forum links van de vertaalde pagina's. Uiteraard is het mogelijk - net hadden we geen vraag over voordat zodat we niet voor zorg.

Nog meer vragen

Junior Member

Translated text
    ok als gevolg van de vraag; =)

Dus ik heb ingestemd met een Duits forum (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) En willen ook dat de gebruiker kan Engels lezen.
    Dan installeer ik VBET en ik op de URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    de Duitse versie en
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    de Engels versie. dat is ok als ik wil het Duits en Engels gebruikers delen een platform samen.
    Maar als ik wil dat de Duitse en Engels gebruikers hebben hun eigen forum dan is het beter zou zijn ik een kopie maken van het forum
    Dan heb ik twee Duitse forums.
    het ene domein naar de
    HTML Code:
    deutsch.de
    voor Duitse en een gebruiker op het domein
    HTML Code:
    englisch.com
    voor Engels gebruikers. Hierdoor kan de gebruiker naar het oude Engels Duits bijdragen aan het forum englisch.com gelezen moet natuurlijk Engels standaard.

Dus ik heb de twee onafhankelijke bestuur van de onafhankelijke elk met een eigen taal en eigen domein.

Ik geuit mijn idee te begrijpen?

Heilzaam is.
    Google geeft geen index 10 miljoen pagina's uit een domein.
    Maar 10 miljoen pagina's geïndexeerd door Google 50 domeinen
    Original text
    Laatst bewerkt door Alpha; 28-06-11 in 15:33.

In dat geval hoeft u niet vBET helemaal ... U hoeft alleen cerate 50 een taal forums. Dus wat voor vertalingen? Houd er rekening mee dat deze zal zeer duur zijn voor u - 50 licenties aan vBulletin en misschien andere betaalde plugins. Ook 50 borden zal verbruiken veel meer resources (CPU, geheugen).

Junior Member

Translated text
    Helaas is het niet zo eenvoudig.
    Ik heb een Duits forum waarvan 1,5 miljoen berichten heeft. Deze berichten zijn natuurlijk ook beschikbaar in alle talen.
    Basis als basis als het ware.
    Ik weet dat ik kan 50 nieuwe forums enige reden dat een zinvol zijn.
    Waarom zou ik moeten 50 nieuwe forums leegte redenen, maar als ik hebben 1,5 miljoen berichten als inhoud?
    Maar gewoon in een taal
    Deze inhoud is een economische factor kan worden vermenigvuldigd met de vertaling in verschillende talen.
    Alleen het werkt 100x beter op afzonderlijke domeinen waarop de raad kan dan het vertalen van het ontwikkelen van onafhankelijke posities.

De eerste kostenfactor is secundair. De Duitse forum heeft minder server kosten 100-200 **** verdienste.
    Als een Engels exemplaar van het bereiken van slechts 10% van de waardigheid die nog rendabel zou zijn. Er zijn geen forums op de nieuwe server kosten voor de bestaande servers zijn niet bezig met voldoende reserves. Het zou maken alleen de licentie kosten.
    Ook wil ik niet om 50 forums te maken in een keer, maar altijd de een na de ander

Maar ik denk dat ik een oplossing gevonden.
    in htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Zou eigenlijk werken.

Maar terug naar onderwerp
    OK, ik zal proberen om iemand me die kan het forum de URL te integreren in de sitemap te vinden.
    Dan zal ik kopen VBET.
    Hartelijk dank voor de hulp

en bedankt voor dit geweldige programma
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •